יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

נתניהו משתולל! פעילי ליכוד בהר הבית: "נתחשבן"

שפל משטרתי נוסף || שיתוף פעולה הדוק עם הערבים נגד עולי הר הבית

חנוכה בהר הבית: יהודים בתור בכניסה. כמה מהם יזכו לעלות?
פעילים מרכזיים למען הר הבית מופתעים כל פעם מחדש מהשפל אליו יכול בנימין נתניהו לרדת ולהוריד אליו את משטרת ישראל. הנה המקרים הטריים. כידוע בהר הבית לא נעשה כלום בלי מעורבות עמוקה של "הדרגים הבכירים ביותר".

הנה כמה דוגמאות מהשבוע האחרון. קיראו, צפו בסרטון בסוף הכתבה, עלו להר הבית ופעלו בבחירות הפנימיות בהתאם למפלגה בה אתם חברים.

↓ התעמרות גזענית ביהודים בחנוכה

כבכל חג יהודי, גם בחנוכה זה משטרת ישראל בניצוחו של מפקד מרחב דוד נצ"מ אבי ביטון, מונעת את כניסתם של רוב העולים היהודים להר הבית ונוהגת באכזריות לשמה אף בילדים וזקנים שמבקשים לעלות להר.

י
חנוכה בהר הבית: יהודים בתור בכניסה. כמה מהם יזכו לעלות?
הודים שמגיעים ממרחק (בית שאן, אילת הגליל ועוד) מושבים ריקם לאחר המתנה של שעתיים וחצי. אלו שזוכים לעלות, עוברים בידוק משפיל מחוץ להר. בתוך ההר נאלצים העולים לשמוע חרפות וגידופים של הערבים, אשר פועלים באופן חופשי, בעוד עליהם נאסר להגיב.

אתמול, למשל, התעללו שוטרי הר הבית בזקנה בת שמונים שביקשה לעלות להר הבית עם נכדתה בת המצוה. השוטרים נתנו לישישה להמתין יותר משעתיים בתור ואז איפשרו לה להיכנס להר  למשך ארבע דקות בלבד. לפני העליה הם ערכו עליה בידוק משפיל ובתוך ההר הם הריצו אותה ולא נתנו לה לנוח לרגע.

↓ שיתוף פעולה רצחני עם הערבים

אותה משטרה שידעה על האיומים על חייו של יהודה גליק בחרה לזרוק אותו מהר הבית לדרישת הערבים. ולא לעשות דבר כדי למנוע פגיעה בו, למרות שהפגיעה היתה צפויה מראש. יהודה גליק היה בקשר רצוף עם מפקד מרחב דוד נצ"מ אבי ביטון, אך הלה לא טרח מאז ניסיון הרצח ועד כה להתעניין בשלומו של גליק. נראה שהוא כועס על גליק שבחסדי שמים נשאר בחיים.

יהודה גליק היה ראשון המאוימים אך לא היחיד, הערבים סימנו עוד יהודים לטיפול (ר' רשימת חיסול של הערבים >>). לפי התנהגות המשטרה בפיקודו של אבי ביטון, דומה שהרשימה משותפת למחבלים ולמשטרה, אחרת קשה להבין את התנהגותה.

הערבים מאיימים המשטרה מבצעת

בין יתר המאוימים ברשימת החיסול המוסלמית נמצאים אליעזר ברויער הכהן ותום ניסני. השניים גם מככבים בסרטונים מאיימים ברשתות החברתיות של המחבלים. כצפוי, משטרת ישראל לא נשארת אדישה. ביום רביעי שעבר זומן אליעזר ברויער לברור במשטרת הקישלה. אליעזר חשב לתומו שהמשטרה תעדכן אותו על האיומים על חייו ותציע לו דרכי פעולה. 

הוא טעה בגדול!

החוקר האשים את אליעזר שהוא כביכול קילל את מוחמד בהר הבית ולכן הוא יגורש מהר הבית למשך 15 יום ואם רצונו בכך הוא יוזמן לשימוע בפני קצין. לשימוע נקבע ליום ראשון ב-9:00 בבוקר. אליעזר הגיע ב-8:30, אך הקצין לא הגיע. אליעזר הגיש ערר לבית המשפט וביום חמישי ב-13:30 ידון הערר בבימ"ש השלום בירושלים.

מקרה שני בשבוע

תום ניסני הוא אחד ממובילי פעילות הסטודנטים למען הר הבית. פעילותם של הסטודנטים הביאה למהפך תודעתי אדיר ביחס להר הבית, פתחה את הענין בפני ציבור גדול ומשמעותי והוסיפה עוד יהודים שעולים להר הבית כיהודים גאים.

לפני יומיים מצאה משטרת ישראל עילה מפוברקת לבצע בתום את זממה. נראה שמפקד מרחב דוד נצ"מ אבי ביטון, אשר הורה בזמנו לפיקודיו למצוא עילה למעצרו של גליק, הוא אשר הורה גם הפעם לעצור את תום ויהי מה. בשעה שתום ניסני הותקף על ידי עשרות פורעים, הוא נעצר, כי המשיך לשבת כמה שניות יותר ממה שהרשה לו הרס"ר, סליחה - השוטר. הנה הסיפור מפיו עצמו:

תום ניסני מספר לחבריו. לקרוא ולא להאמין!

נדהמתי קצת מכל התמיכה שלכם. אני מעריך ומעריץ את מי שדאג וטיפל ועזר. הכל מצוין ומצב הרוח טוב מתמיד, ככה זה כשמאמינים במשהו שעושים בתום לב וכשהצדק איתך.


משטרת ישראל מנסה כבר חודשים למצוא סיבה לפגוע בי או "להחזיר לי". הם לא אוהבים את זה שאנשים רבים עולים להר הבית. אתמול הם החליטו שזה שביקשנו לשבת באחת הפינות בהר, הרחק ממוסלמים, ולדבר, זו עילה להאשים אותי (ורק אותי) ב:

א. "מניעת גישה להר הבית" (לא זכור לי שחסמתי עם דחפורים את 10 הכניסות להר).
ב. "גרימת מהומה והפרת סדר ציבורי" (כי ישבתי ודיברתי בנחת בפינה, מסתבר).
ג. "הפרעה לשוטר במילוי תפקידו" (צפיתם בסרטונים, תשפטו אתם אם אני הפרעתי, או המוסלמים שדחפו אותנו ומעולם לא נעצרו).
ב-24 שעות הללו שוטרי משטרת ישראל שיקרו, העלילו ופברקו תיק שלם מ-א' עד ת'. חלק מהשוטרים נדהמו מהיחס המזלזל של קציני המשטרה שדאגו לנסות ולשבור את רוחי, והסבירו שהם לא כמו המפקדים שלהם.

במהלך המעצר שלי (שתפו את הסרטון המצורף !!!) שוטר מג"ב שהיה עד לאירוע החליט לסכן את מקום עבודתו ולהתעמת עם השוטר שעצר אותי, ראוף עליאן (מ.א. 1188523, תלונה למח"ש בדרך), חסם את דרכו ככל שיכל ולא הבין מדוע אני שלא עשיתי כלום נעצרתי. השוטר ענה לו "אל תתערב". ודאי שלא, למה שיתערב כשהכל ידוע ותפור מראש ? אני מעריץ אותך מג"בניק תותח. האמת שלי ושלך תנצח.

בתחנה עצמה הגיע קצין מבכירי הקצינים בהר הבית, ניצן דואניאס (התלונה בדרך) חייך אליי ואמר "איזה יופי לראות אותך עם אזיקים סוף סוף, מתאים לך ככה !".

אני יכול להבטיח לכם, משטרת ההפחדות, שהתעסקתם עם הבנאדם הלא נכון. זכותי וזכותנו לעלות להר הבית מבלי להיות מותקפים ומושפלים. כמו ששמרתי על הגאווה שלי הפעם - כך יהיה בעתיד.

קיבלתי הרחקה של 21 יום מהר הבית (המשטרה ביקשה 90 יום), ומחר ב-11:00 אערער בביהמ"ש גם על ה"הקלה" הזו.

ולמי שעוד לא הבין, צו השעה לעלות להר הבית הוא עכשיו ולא אחר כך! עלו בהמוניכם ואל תפחדו ממעצר או התנכלות-אין שום הפחדה (והאמת שהיה די סבבה במעצר) שאמורה לגרום לבנאדם לסגת מהצדק והאמת שהיא אחת ורק אחת!

↓ צפו בסרטון המזעזע

תגובה 1:

  1. מעניין אם אותם פעילי ליכוד שהצהירו או התחייבו ש"יתחשבנו" עם נתניהו מסוגלים לגבש רוב בין חברי הליכוד להדחת נתניהו. בכל מקרה, נטל ההוכחה הוא עליהם. שיוכיחו שהם מסוגלים גם לבצע לשם שינוי. להפיק בלה-בלה זאת לא חוכמה.

    השבמחק