יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

טרור אישי: ההסתה נמשכת. ההתנקשות הבאה בדרך?

ההסתה נמשכת || פעילי המקדש: לא נִכָּנַע!

הערבים ממשיכים להסית נגד ראשי העולים להר הבית. בכרוז חדש שפרסמו ארגוני המחבלים הערבים בהר הבית, מופיעות 15 תמונות של 15 של יהודים שלטענת הערבים הם עולים מרכזיים להר הבית ומנהיגי המאבק.

כל התמונות בכרוז צבעוניות, פרט לתמונתו של הרב יהודה גליק, המופיע בשחור לבן. הרמז ברור?

שוחחנו עם מרבית המאויימים והם הודיעו שבעקבות הכרוז. חלק מהמאויימים שמחים להכלל ברשימה כה מכובדת, אך לא מבינים איך זכו לכבוד הזה או שהתלוננו על כך שהערבים שמו תמונה שאינה שלהם.

חלק אחר מהמאוימים הודיעו שבכוונתם להגביר את קצב העליות שלהם להר הבית ולפעול ביתר שאת לעליית יהודים רבים ככל האפשר להר. הם הוסיפו ואמרו שאסור לאפשר לטרור לנצח. אם הערבים מוציאים אנרגיה כה רבה כדי לפגוע בעליות להר הבית, סימן שנגענו בנקודה האמיתית והמרכזית של שיבת עם ישראל לארצו.

הערבים מנסים לעצור אותנו בנקודה המרכזית, אך אנחנו לא נוותר ולא נכנע בדרך את המטרה הנכספת. ראוי שהפגיעה ברב יהודה גליק תיזכר על ידי המרצחים הערבים, כטעות חייהם. אסור לתת למצב להמשך כאתמול שלשום ואנחנו מקווים שראש הממשלה יתעורר וינער את כל המערכות הבטחוניות והמשפטיות, כדי לבצע את תפקידן.

שאלה לסיום: לפני כארבע שנים נעצרו זוג יהודים מאחת השכונות החרדיות בירושלים, אשר האישה היתה בהריון מתקדם. המשטרה והשב"כ ערכו חיפוש אלים בביתם והחרימו מחשבים וציוד רב. הטענה נגדם היתה, שהם מפעילים אתר אינטרנט, הקורא ליהודים לעלות להר הבית ומפרסם מידע על עליות נתוכננות. האתר גם העביר ביקורת בוטה על משטרת ישראל.

כל האמור לעיל נעשה למרות שמעולם לא פורסמה באתר השנוי המחלוקת קריאה לרצח או לפגיעה גופנית באיש. כל הטענות נגד העצורים היו, שהאתר מלבה את המתח ברחוב הערבי וגורם להתלהמות של האספסוף שם.

למה אתרי ההסתה הערבים ממשיכים לפעול ללא הפרעה, למרות שהם קוראים במפורש לרצח?

האם יש בכוונת גורמי החוק לפעול נגד אתרי האינטרנט ערבים שהוכיחו שמילים יכולים להרוג גם יהודים?

ביום רביעי הקרוב ב-7:30 מתוכננת עלה של מאות יהודים להר הבית בראשות רבנים ואישי ציבור.


↓ כרוז האיום הערבי. איפה המשטרה? איפה הפרקליטות?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה