יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

שר המשטרה יצחק אהרונוביץ משקר | צפו בסרט: שוטרים וקצינים מסרבים להפסיק משחקי כדורגל בהר הבית

יצחק אהרונוביץ שקרן
כשהדג מסריח מהראש: שר המשטרה יצחק אהרונוביץ עצמו משקר, לא פלא שאי אפשר להאמין לאף מילה של המשטרה || צפו במסמך חתום בכתב ידו של השר אהרונוביץ בו הוא מתחייב לח"כ משה פייגלין כי משחקי הכדורגל בהר הבית יופסקו | צפו בסרטון נוסף טרי מהבוקר בו נראים השוטרים והקצינים מסרבים להפסיק משחק כדורגל על ההר מוסיפים חטא על פשע ומאיימים לעצור את היהודים || אשר פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר

בחג הסוכות ואף לפני כן התרגלנו שהמשטרה משקרת אפילו ב"מילתא דעבידא לאיגלויי" (דברים שעתידים להתגלות) שלכאורה רק טיפש חסר דעת, או לחלופין שקרן מועד שרגיל לשקר יומם ולילה אפילו בשקרים שאין לו תועלת בהם.

הבוקר נוכחנו לדעת כי הדג מסריח מהראש וכששר המשטרה עצמו משקר בגלוי וביודעין, לא פלא שממ"ז ירושלים יוסי פריינטי משקר ברשת ב'.

   מילה של שוטר  

הנה לכם דוגמא נוספת: בבוקר יום רביעי בחול המועד סוכות פתחה המשטרה את הר הבית ליהודים לשעה אחת בלבד, לאחמ"כ נסגר הר הבית ליהודים על מנעול ובריח. ר' משה ניימן ויהודים נוספים צלצלו למשטרת הר הבית לשאול האם בצהריים ההר ימשיך להיות סגור או שהוא יפתח חזרה ליהודים, שוטר בשם 'מריו' השיב לו בשעה 1:00 שההר יפתח ליהודים בעוד חצי שעה - 1:30. בשעה 1:30 הגיע ר' משה לכניסה להר ונוכח לדעת ששקרו עליו.

   מילה של שר משטרה 

מי לא זוכר את המכתב ששלח שר המשטרה יצחק אהרונוביץ (ישראל ביתנו) לח"כ משה פייגלין (הליכוד) בו הוא הבטיח להורות למשטרה להפסיק את משחקי הכדורגל בהר הבית בהתאם לפסיקת בית המשפט. המכתב של השר מצורף כאן לכתבה.

הבוקר יום ראשון כ"ה תשרי 29/9/13, הוסרט הוידאו הבא שמוגש כאן לפניכם, בו תראו כיצד ר' יהודה גליק מבקש מהשוטר המוסלמי בהר הבית להפסיק את משחק הכדורגל של מפירי החוק, השוטר מסרב ובמקום זה הוא מודיע לר' יהודה שעוד מילה נוספת הוא יעצור אותו (את יהודה לא את המשחק).

שוטר וקצין מסרבים להפסיק משחקי כדורגל בהר הבית



מכתב השר יצחק אהרונוביץ - לצור על פי צלוחיתו

4 תגובות:

  1. אליעזר פריצקי30 בספטמבר 2013 בשעה 12:23

    זה לא השקר הראשון שלו ושלראש מפלגתו אביגדור ליברמן שבגד בימין.

    השבמחק
  2. נראה שהוא מעולם לא התכוון ליישם את החלטה הזו כי אם לנפנף את ח"כ פייגלין

    השבמחק
  3. נראה לכם שסתם לקחו את הרשע הזה לעמוד בראש המשטרה, לא מצאו שום ח"כ אחר רשע הימנו.

    השבמחק
  4. המלצה.... נתקלת בשוטר, הפעל באופן מיידי מצלמה/רשמקול
    את/ה רואה ניגש לאזרח, עשה או עשי מצווה והפעילו מצלמה/רשמקול
    מחר זה יכול להיות את/ה
    רואים שוטרים הפעילו מיד מצלמה או רשמקול

    השבמחק