יום שני, 24 בנובמבר 2014

ברוך מחיה המתים. יהודה גליק חוזר לביתו

חוזר הביתה || יהודה גליק משתחרר מבית החולים

יחזור בקרוב להר הבית. יהודה גליק

פעיל הר הבית, יהודה גליק, שנורה בידי מתנקש ערבי לפני כחודש, צפוי להשתחרר לקראת ערב מבית החולים שערי צדק.


↓ שְׁמַע ה' קוֹל יְהוּדָה וְאֶל עַמּוֹ תְּבִיאֶנּוּ יָדָיו רָב לוֹ וְעֵזֶר מִצָּרָיו תִּהְיֶה



מאת: עדו בן פורת/ ערוץ 7

כחודש לאחר שנורה בידי מתנקש ערבי מטווח קרוב, צפוי להשתחרר היום (שני) יהודה גליק מבית החולים שערי צדק, לאחר שמצבו הבריאות השתפר באופן מהותי.

עם זאת, גליק, שנפצע באורח קשה מאוד בניסיון ההתנקשות, טרם החלים סופית, והוא סובל בין היתר מקשיים בדיבור, עקב הפגיעה במערכת הנשימה.

בימים האחרונים בעת שנפגש גליק עם הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו ועם רבה של ירושלים הרב אריה שטרן הוא שיחזר את הערב הנורא בפתח מרכז מורשת בגין, "הוא ניגש אלי ונעמד מולי. אני כמובן בתמימותי האמנתי לו, (הוא) כיוון אלי את האקדח, ואמר 'אני נורא מצטער, אתה אויב של אל-אקצא, אני חייב', בום-בום".

גליק אמר לרב הראשי, "אני לא בבית החולים כי היה לי אפדנציט ולא ירו עליי כי אני ג'ינג'י".

ביום חמישי האחרון הוציא אלוף פיקוד העורף צו התרעה של שתי יממות לקראת הריסת בית המחבל שניסה להתנקש בגליק ופצע אותו פצעים קשים.

המחבל, מועטז חיג'אזי, אשר חוסל במהלך ניסיון של לוחמי הימ"מ לעצור אותו, התגורר בשכונת אבו-טור שבמזרח ירושלים.

נזכיר כי שעות ספורות לאחר ניסיון ההתנקשות פשט כוח הימ"מ על ביתו של חיג'אזי בעקבות מידע מודיעיני מדויק שהגיע לידי השב"כ. הכוחות ביקשו לעצור אותו, אך הוא התנגד לכך, עלה על גג המבנה ופתח באש מנשקו האישי. הכוח השיב אש שממנה הוא נהרג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה