יום שני, 7 ביולי 2014

מי מעודד את הטרור הערבי?

יש מי שנותנים רוח גבית לטרור || הם יושבים מסביב לשולחן הממשלה, אפילו בראשו

לא מדובר בגורמי חוץ וגם לא בשונאי ישראל מזרע ישראל. מדובר דווקא על אלה שעליהם היינו אמורים לסמוך שילחמו בטרור וימגרו אותו.


↓ במקום להלחם בטרור הערבי, הם מגבים ומעודדים אותו

הר הבית: אצבע משולשת על מדינת ישראל.
הזדהות פומבית עם החטיפה
אין כוונתי לזועבי וגם לא לאבו מאזן, אלו ודומיהם ימ"ש עושים את מלאכתם נאמנה. מי שמעודד את הטרור ונותן לו רוח גבית הם למעשה בנימין נתניהו ושריו. 
כן זהו נתניהו, אשר שחרר מחבלים מתועבים מבתי הכלא כפרס על חטיפת שליט ואח"כ שאתנן לחברו אבו מאזן.
זהו יעלון, אשר מכה ללא רחם שוב ושוב בישוב היהודי ביהודה ושומרון ומפחד לפגוע בארגוני המחבלים.
זהו ליברמן, אשר מעשיו עומדים בניגוד צורם לפיו הגדול. הוא מדבר הרבה ועושה אפס המקרה הטוב.
וזה שוב ליברמן, שמינה את הבריון השכונתי אהרונוביץ' כשר לביטחון פנים, אשר תפקידו העיקרי היה לשמור על ביטחון הפטרון מפני חקירות וכתבי רישום מביכים.
וכמובן זה אהרונוביץ' הרברבן, אשר מצד אחד מתפאר בפעולות הרואיות כנגד נערים מרססי כתובות ילדותיות ומצד שני מגלה רפיסות ואזלת יד כנגד האלימות הערבית המשתוללת בכל הארץ והפרט בירושלים. המחדל של מוקד 100 הוא רק סימפטום לריקבון בגוף עליו מופקד אהרונוביץ' ולכולם ידוע שהדג מסריח מהראש.
ברור, שכאשר שוטרים לא יודעים להבחין בין טוב לרע, בין אויב לאוהב, בין תלונה על ריסוס כתובות על קיר של בית ערבי לזעקת שבר של שלושה חטופים לפני הרצחם המשוועים לעזרה, הדבר מראה על אובדן כיוון המגיע מהראש.
כי מציון יצא טרור ודבר החמאס מירושלים
הר הבית: אצבע משולשת על מדינת ישראל.
הזדהות פומבית עם החטיפה
כדוגמא אקח את הזירה המוכרת לי, אשר נמצאת במוקד המאבק ואשר הנעשה בה משליך על הנעשה בכל הארץ – הר הבית. אהרונוביץ' יודע לדקלם על רגישות המקום ונפיצותו וכך הוא גם תרגל את שוטריו. הוא ופיקודיו לא עונים על אף שאלה באופן ישיר, אלא מגבבים כמה שקרים, תוך הדגשת רגישות הר הבית ונפיצותו של המקום וכמובן הצורך לשמור על הסטטוס קוו במקום.
אולם דוקא בגלל רגישות המקום, יש מחויבות למנוע מהטרור הערבי לעשות בהר הבית כבתוך שלו, כדי להמחיש את חוסר התועלת שבהפעלת אלימות כנגד יהודים וכנגד נציגי החוק וזריית אימה על הציבור.
במקום זאת אהרונוביץ' מעודד את האלימות של האספסוף הערבי ונותן לו פרסים, ככל שהוא גובר. בתגובה על אלימות ערבית בהר הבית, סוגר אהרונוביץ' את הר הבית בפני יהודים ומציג את מדינת ישראל באופן נלעג בעיני הערבים. ניתן לראות באתרי האינטרנט של התנועות האיסלמיות הקיצוניות את החגיגות ואת תרועות הניצחון לאחר כל פעם שהמשטרה מונעת כניסת יהודים להר הבית.
עד כדי כך הגיעו הדברים, שאפילו הואקף המוסלמי בהר הבית מוצא עצמו מנסה לעמוד בפרץ מול גילויי הקיצוניות הגוברת של טרוריסטים ערבים בהר הבית.
פרס לטרור בעקבות החטיפה והרצח
מאז חטיפת הקדושים נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח הי"ד, בעוד חיילי צה"ל חיפשו בפינצטה את החטופים והחוטפים, בעוד ראש הממשלה ושריו מתרברבים על מלחמה חסרת פשרות בחמאס, הר הבית ידע עליה דרסטית בכמות האספסוף הערבי הרובץ במרחבי ההר ומנסה לתקוף כל יהודי הנראה בהר הבית.
אם לא די בכך, מאז החטיפה נשמעו בהר הבית קריאות הקוראות בפירוש לרצח יהודים ומזדהות לחלוטין עם חטיפת הנערים. משטרת ישראל הסתפקה במניעה של תקיפה פיזית של העולים היהודים באמצעות עשרות שוטרים שהגנו על כל קבוצת יהודים. בעוד מאות ערבים שרצו בהר הבית, המשטרה הגבילה את כניסת היהודים להר ולא איפשרה כניסה של יותר מקבוצה אחת בו זמנית.
הר הבית: זה לא תג מחיר! צלבי קרס ליד הר הבית
רבים מהעולים סיפרו לי ששוחחו עם שוטרים במקום, החל ממפקדים בכירים וכלה בשוטרים זוטרים – כחולים, יס"מ ומג"ב (יהודים, דרוזים וערבים). כל השוטרים הביעו תסכול רב ומרמור על הנעשה בהר הבית וציינו שלו רק היה ניתן האישור, הם היו פותרים את הבעיה בקלות. אין ספק זה לא מפקד המחוז וגם לא המפכ"ל. זה השר וראש הממשלה.
הערבים מבינים היטב את השפה ומיטיבים להשתמש בה. הם מבינים שככל שיעלו את רף האלימות כך ייטב מבחינתם.
כשיהודים נרצחים - הר הבית נסגר ליהודים.
כשערבי נרצח (אולי ע"י יהודי) – הר הבית נסגר ליהודים.
בחגים יהודיים – הר הבית נסגר ליהודים (כי הערבים משתוללים).
בחגים מוסלמיים – הר הבית נסגר ליהודים (התחשבות ברגשות המוסלמים).
כשיהודי אומר מילה לא יפה לערבי בהר הבית – היהודי נזרק מהר הבית ונעצר (כי מגיע לו כמובן).
כשערבי מקלל ומאיים על יהודי, מביע הזדהות עם רצח יהודים או תוקף יהודי – היהודי מורחק מהר הבית (כדי לשמור עליו מפני הערבי המסוכן).
בשאר העיר העתיקה והשכונות הסמוכות המצב לא הרבה יותר טוב. המשטרה לא מונעת אלימות ערבית כנגד יהודים ומיצרה את צעדי היהודים המותקפים.
ערבים: אם כך אתם מתנהגים, כנראה שלא היתה חטיפה
לסיום, אספר סיפור ששמעתי מאחד מתושביה היהודים של חברון.
כרקע, יש לציין שבניגוד לדיבורים הנבובים מפי ראש הממשלה ושריו בתקשורת, לא היה סגר בחברון, הערבים הסתובבו באופן חופשי והחיים נמשכו כסדרם, למרות הכוחות הגדולים שהצבא הציב בחברון.
פרס לטרור הערבי. הר הבית נסגר ליהודים
התושב שוחח עם הרבה ערבים, לפני מציאת גופות החטופים הי"ד וכולם סירבו להאמין שאמנם נחטפו הנערים. הם אמרו שאם באמת היו נחטפים שלושה יהודים, הצבא היה סוגר את חברון באופן הרמטי ולא היה משאיר אבן על אבן בחיפושים אחריהם. בגלל הרפיסות של הצבא וחוסר התגובה, הם אמרו, אי אפשר להאמין שבאמת בוצעה חטיפה.
האמת – למרות שאינני מסכים עם העובדות, אני מסכים לגמרי עם ההיגיון שבדבריהם.

אתר חדשות הר הבית הביא בתקופה האחרונה דיווחים על מקרים רבים של פגיעות ביהודים, הזדהות ערבית עם החטיפה בהר הבית וסגירת הר הבית באופן שרירותי על ידי משטרת אהרונוביץ' בתגובה לאלימות ערבית.
מי שרוצה להבין באמת את המציאות, חייב לעלות להר הבית ולראות את הדברים מקרוב.
בינתיים היכנסו לקישורים, קראו את התיאורים החיים, קראו בין השורות, הביטו בתמונות, צפו בסרטונים ותזדעזעו. האם כך מתנהגת מדינה שאמורה להלחם על קיומה אל מול טרור רצחני?
חובה להיכנס לכל אחד מהקישורים:

·         צה"ל נלחם בחמאס, אך בהר הבית החמאס פועל כרגיל

·         תמיכה בחוטפי הנערים בחסות משטרת ישראל

·         צפו: חברי החטופים מישיבת מקור חיים התפללו לשלומם בהר הבית

·         צפו: שוב קריאות 'מוות ליהודים' בהר הבית! שוב אהרונוביץ' מעניש את היהודים!

·         מראות קשים בהר הבית

·         בזכות נשים צדקניות

·         בשביל להרוג את הנחש צריך לרוצץ את ראשו

·         ליברמן מדבר ימין ושולח את ואהרונוביץ' להתרפס בפני האספסוף הערבי



פורסם לראשונה: http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=961356

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה