יום רביעי, 4 בדצמבר 2013

תמונות וסרטונים: הערבים קראו: "יהודים החוצה!", משטרת ישראל מילאה את ההוראות

הערבים התפרעו בהר הבית וקראו "יהודים החוצה!" המשטרה נשמעה להוראות הפורעים וגירשה את היהודים מהר הבית. 


ראש חודש טבת: יהודים בהר הבית בחנוכה

מאות יהודים ניסו לעלות היום להר הבית. בשעה שבע וחצי היו כבר כעשרים יהודים בכניסה להר הבית. הקבוצה כלל את החברים של יצחק אימס הי"ד, שעולים מדי יום רביעי בראשות ר' יהודה גליק וקבוצת נשים בראשות הרבנית רבקה שמעון.

ב-7:40 הקבוצה עברו העולים את הבידוק והיו בדרכם מעלה אל הקודש. בכניסה להר הבית נמסר לעולים שנאסר לעמוד או לשבת וכי עליהם להיות בהליכה כל העת, כמו כן נמסר שהמסלול יהיה שונה מהרגיל. העולים עוכבו בתוך ההר סמוך לכניסה עד שהשוטרים יקבלו הוראות מפורטות בקשר.

באותה עת התגודדו עשרות פורעים ערבים בתוך אל אקצה ומחוצה לו בקריאות קצובות "אללה אכבבר" ו"ברוח ובדם נשחרר את אל אקצה". בזמן שהעולים חיכו להוראות השוטרים, החלו חלק מהפורעים להתקרב לעולים, תוך קריאות נאצה וצרחות פראיות. השוטרים לא נקפו אצבע כנגד הפורעים, אלא הוציאו בכח את העולים דרך שער השלשלת המרוחק כמה עשרות מטרים משער המוגרבים, שדרכו נכנסו.

על מי המשטרה כן גיבורה?

באותו זמן עמדו עשרות שוטרים שאיבטחו את ההצגה החודשית של הנשים הרפורמיות בכותל. הן לא איפשרו לאף אחד להתקרב אליהן ולמחות כנגדן. היא איפשרה להן להרעיש ולעשות כרצונן, למרות הפגיעה ברגשות מתפללי רחבת הכותל.

אז כנראה שמשטרת ישראל יודעת לפעות כשצריך...  השאלה כנגד מי???

 






ראש חודש טבת: יהודים בהר הבית בחנוכה

ראש חודש טבת: יהודים בהר הבית בחנוכה

ראש חודש טבת: יהודים בהר הבית בחנוכה


ראש חודש טבת: יהודים בהר הבית בחנוכה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה