יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

יהודים יקרים, הר הבית קורא לכם, בואו ותרמו תרומה אמיתית לעצמאות ולגאולת עם ישראל

איסור עליה להר הבית
קריאת הרבנים: עלו להר הבית
הר הבית מקום קודשי ישראל עליו עמד בית המקדש הראשון ובית המקדש השני, מהווה את עיקר ויסוד הקשר והטענה של עם ישראל לארצו. למעשה כל זכות שיהודי מבקש לטעון באשר לארץ ישראל וזיקתו אליה, מתחיל בהר הבית.

הר הבית משא נפשם של מיליוני יהודים לאורך אלפיים שנות גלות בכל דור ודור, ולתפילות ותחנונים "ותחזנה עניינו בשובך לציון ברחמים" "בנה מקדשך כבתחילה וכונן מקדשך על מקומו" "ולירושלים עירך ברחמים תשוב" היה תמיד מקום הקודש אליו נשאו יהודים נפשם מכל רחבי העולם.

גם האויב הערבי ואויבינו האחרים מכירים ויודעים כי הכל מתחיל בהר הבית. ולכן המאבק על הר הבית הוא לב ליבו של המאבק על ארץ ישראל כולה. לא סתם מתחילה הכחשתו של עם ישראל בכלל, וזיקתו לארץ ישראל ולירושלים בפרט, בהכחשת זיקתו להר הבית.

ממשלות ישראל לדורותיהם הזניחו הזנחה פושעת את נושא הר הבית, ודחקו את זכויות היהודים בו, ודכאו את חופש הפולחן היהודי והתפילה והכמיהה להר הבית. האויב הערבי נצל זאת והפך את הר הבית לכר ההסתה הגדול ביותר בעולם כנגד יהודים בכלל וישראל בפרט.

אל מול מגמה זאת, וכחלק מהתגברות התחלתה דגאולה והקשר המתגבר של העם השב לארצו אל הר הבית, הולכת וגדלה מיום ליום, משבוע לשבוע מחודש לחודש, המוני אנשים יהודים קמים ועולים להר הבית. אל מול אנשים אלו, אל מול הנשמה היהודית והעוצמה, ניצבים האויב הערבי המוסלמי המשקיע מאמצים רבים חובקי עולם, למנוע עליית יהודים להר הבית. כסף רב מוזרם להר הבית לפעילות נגד יהודים. ועזר להם במחדל ובמעשה ניצבת ממשלת ישראל ומשטרת ישראל המדכאת שוב ושוב את חופש הפולחן על הר הבית, פועלת נגד מלמול תפילה נגד קיום רוחניות יהודית על ההר, ובכניעה מוחלטת לאויב הערבי בהר הבית.

יהודים יקרים, הר הבית קורא לכם, ככל שיעלו יותר ויותר יהודים להר, ככל שיפגינו יותר מעשים ופחות דיבורים, ככל שהנושא יקבל תנופה ויעלה לסדר היום הציבורי בטונים אחרים מזו של יונית לוי שאין לה רוח מושג ונשמה הקשורה ליהדות ולכמיהה להר הבית. אלא כעיסוק יום יומי במעשה עממי של עליית יהודים להר הבית כחלק מן השגרה. כל עוד לא יעמדו מאות ואלפים למרגלות הכניסה להר הבית, תוכל המשטרה בהוראת הממשלה להמשיך ולהתעמר ביהודים העולים להר הבית, למנוע תפילה, להריץ בריצה את העולים משער לשער על פני 50 מטרים ולהוציאם לבחוץ, ועוד ועוד התייחסויות המבטלות את היהודי בהר הבית. אסור לתת לזה לקרות.

כל יהודי שנושא זה חשוב לו, שנושא זה נוגע לליבו, שיעשה מאמץ ויקבל החלטה לעלות ולו פעם אחת השנה להר הבית. בקדושה ובטהרה ולאחר טבילה במקווה, לעלות ולהיראות במקום הקדוש בו בחר ה' לשכון ולשכן שמו שם.

לכל החוששים מכניסה להר הבית לאזורים האסורים לפי דעת רבותיהם, הרי שאזור שער המוגרבים ודרומה ומזרחה ממנו עד החומה המזרחית, ושם צמוד לחומה עד לחלק הצפוני ושער הרחמים. יש אזורים דלכולי עלמא מותרים ואינם בחשש למקום המקדש. ולפחות לעלות לשער המוגרבים עצמו ושם לעמוד ולקרוא פרק תהילים ולערוג למקום המקדש. כל הגעה של יהודי לשער המוגרבים לבדה היא תרומה גדולה וחשיבות עצומה לעם היהודי.

אנא יהודים יקרים, בואו עלו להר הבית בקדשה ובטהרה, פעלו פעולה אמתית להבאת הגאולה.

פורסם לראשונה באתר רוטר ע"י "קפה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה