יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

צפו: העצורים פתחו בריקוד סוער ביציאה מהשבי במגרש הרוסים

ריקודים סוערים ביציאה ממגרש הרוסים
הם מבטיחים לנו שזה רק ה'תפתח' למה שיהיה בזמן הקרוב || גיבורי כח 13 העצורים שבית המשפט הכריח את המשטרה לשחרר פצחו בריקוד סוער ונתנו תקיעת כף להמשך מאבק התפילה בהר הבית, 'אם ציבור העולים יתחיל להתפלל ולהשתחוות בכל עליה - למשטרה לא יהיה מה לעשות' אומר לנו אחד העצורים || קבוצת מסורבי העליה הולכת ומתגבשת

לא יאומן אנשים עם זקנים לבנים רבני ישובים, צעירים וילדים כולם כאחד פצחו בשירה ובריקודים ביציאתם מכלא מגרש הרוסים, רוחם לא נפלה ונראה שהמשטרה לא הצליחה במטרתה. המשטרה בקשה להשאיר אותם עוד כמה לילות בכדי שיתחרטו על מעשיהם, ובעיקר בכדי להתריע את היהודים האחרים שלא ינהגו כראשונים. אך בית המשפט המחוזי החליט לעשות סוף לדמיונות של המשטרה לפיהם תפרוץ מלחמת עולם במידה ויהודים יתפללו על הר הבית.

אחד העצורים ששוחרר אומר בשיחה למערכת 'הר הבית חדשות': "אם ציבור העולים יתחיל להתפלל ולהשתחוות בכל עליה להר, למשטרה לא יהיה מה לעשות, כל העריצות המשטרתית חזקה על בודדים, על קבוצות ועל הציבור כולו הם כלום הם אפס, זה בלון אוויר, אין להם אפשרות לתת צווי הרחקה לכל עם ישראל, הם גיבורים על יחידים על בודדים".

בתוך כך נודע כי קבוצת מסורבי העליה קיבלה חיזוק משמעותי, הצטרפו לשורותיה כעת עוד 13 חיילים, למערכת האתר נודע כי הולכת ומתגבשת קבוצת מסורבי עליה שתיזום פעולות לדיכוי הסבל והעריצות של המשטרה כלפי העולים להר. בימים הקרובים יתקיימו מפגשים בין המסורבים לבין עו"ד מעמותת חננו שיסבירו להם עד היכן החוק מאפשר לפעול.

המתפללים הגיבורים מצטלמים לתמונת מחזור ביציאתם ממגרש הרוסים

ריקודים סוערים ביציאה ממגרש הרוסים - במרכז נראה רב הישוב בית חורון

2 תגובות:

  1. אין מילים
    הרמתם את עם ישראל כולו למעלה מעשרה טפחים
    בזכותכם ניגאל בקרוב ממש

    השבמחק