יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

תמונות של היטלר בהר הבית

תמונה של היטלר ימ"ש בהר הבית

הפגנת ענק של ארגון מחבלי חמאס הר הבית | בחברון וברמאללה שוטרי הרש"פ פיזרו אותם בכח | בהר הבית משטרת ישראל נתנה להם יד חופשית | ראו סרטון מזעזע 


אלפי מוסלמים הפגינו ביום שישי בהר הבית בתמיכה בנשיא המודח של מצרים, מוחמד מורסי, ונגד השלטון הצבאי בראשותו של שר ההגנה ומפקד הצבא עבד אל-פתאח סיסי.

את ההמונים שלהב ג'מאל א-טוויל, מבכירי חמאס בגדה ובעבר ראש עיריית אל-בירה, אשר שוחרר לאחרונה ממעצר ואיננו מורשה להיכנס לישראל. הם קראו בין היתר: "את נפשנו ודמנו נקריב למען האסאלם", "(מצרים) תהיה אסלאמית על אפם וחמתם של החילונים" וקריאות הסתה נוספות.

היטלר הרג יהודים לעמן בני עמו, סיסי הורג בבני עמו למען היהודים


הפגנת חמאס בהר הבית

על כרזות שנשאו המתפללים המוסלמים נכתב: "סיסי צבוע, בוגד, פועל למען היהודים", וכן "רוצח, סוכן, בוגד, פושע, קצב". בכרזות אחרות הושווה סיסי להיטלר.

מתחת לתמונתו של היטלר נכתב: "הרגתי את היהודים למען עמי וצאן מרעיתי", ומתחת לתמונה של סיסי: "הרגתי את בני עמי וצאן מרעיתי למען היהודים". 

משטרת ישראל - גיבורה רק על יהודים

בניגוד ליחס הסלחני כלפי מחבלי החמאס המזדהים בגלוי עם הנאצים וחוסר ההתערבות של המשטרה בהפגנות נגד ישראל והנפת דגלי מדינות וארגונים עוינים בהר הבית, מפגינה משטרת ישראל יד חזקה כלפי יהודים תמימים שנחשדים ב"עבירות" כגון: הכנסת דגל ישראל להר הבית, הכנסת יין, כיתוב תמים על חולצות, מלמול תפילה חרישית ועוד "עבירות" דומות.

יהודים מורשים להכנס להר הבית רק דרך שער המוגרבים, שם הם עוברים בדיקת מגנומטר, תיקיהם עוברים שיקוף ולעיתים נערך על גופם מישוש, כדי לאתר חפצים אסורים, כגון אלה שהדכרנו לעיל. יהודים נבדקים במסוף המשטרתי, כדי לודא שאין כלפיהם שום הליך כזה או אחר.

לעמותם, ערבים נכנסים באופן חופשי מכל שערי ההר, הם לא עוברים כל בידוק וזהותם לא נבדקת, כך יכול היה להכנס להר מחבל ששוחרר לאחרונה ממעצר ונאסרה כניסתו לשטח מדינת ישראל הקטנה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה