יום חמישי, 16 במאי 2013

הערכות לקויה: המשטרה סגרה את הר הבית היום איסרו חג שבועות - למעלה מ-100 יהודים נשארו בחוץ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgjUHkiClLu4baxmbc-31vAPzMhopPOeFEfD0MrMPX1NfyFAO2uI-6qdSBR0hyphenhyphen_AbxiWjPXCisgzz2UDdCWODr36Wa7sqXyFBP2o4P3NXvryiAE1Olxf4JMNzuaEUEN11TGFVyO4_TGnvvJ/s1600/%D7%94%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%94+%D7%9C%D7%94%D7%A8+%D7%94%D7%91%D7%99%D7%AA.jpg
הר הבית סגור ליהודים
 איסור חג שבועות תשע"ג
הערכות לקויה: המשטרה לא הצליחה הבוקר להכניס את יותר מ- 100 היהודים שהמתינו בכניסה להר בשער המוגרבים | הערבים מדווחים על ניצחון ונערכים לקראת הפרובוקציה הבאה | תנועות המקדש דורשים להעביר את הר הבית מידי המשטרה, אל משמר מיוחד שיוכל להיערך לקליטת המוני יהודים | גם הפעם ניכר במחסור בשוטרים, כבר בכניסה השוטר מוטי לא היה ורק העוזר שלו עופר נוכח | כבר בכניסה השוטר מוטי לא היה ורק העוזר שלו עופר נוכח, בתחילה המשטרה הודיעה שההר יפתח כרגיל, קרוב לשעה 8:00 יצאה הודעה חדשה לפיו העולים יצאו מיד בשער השלשלת, בשעה 8:30 הודיעה המשטרה סופית שההר סגור ליהודים, היא אפילו לא טרחה להסביר מדוע

למרות הבטחות המשטרה וגורמי הבידחון כי יערכו מראש בכוחות מתוגברים לקראת עליית הילדים הגדולה היום יום חמישי ואיסרו חג שבועות, בפועל כמות השוטרים שנכחו בהר הבית לא הספיקה בכדי לאפשר ללמעלה מ-100 יהודים לעלות להר הבית.

יש לזכור כי גם בחג הפסח האחרון תפקוד המשטרה בהר היה לקוי וחלוד, ההיערכויות לקליטת המוני היהודים לא תוכננו כמו שצריך ובסופו של דבר המשטרה נאלצה לסגור את הר הבית בפני מאות יהודים.

בשיחות שהתקיימו עם קצין הר הבית אבי ביטון טען הקצין כי ההחלטה לא התקבלה על ידו, אלא על ידי הממ"ז, והתחמק מלענות לשאלה מדוע הוא לא נערך כראוי עם כמות שוטרים מספקת כפי שנערך באירוע של נשות הכותל לפני פחות משבוע.

  

3 תגובות:

  1. להקים וועדת חקירה

    השבמחק
  2. משטרה עלובה, רק למען 7 מטומטמות מארגון נשות הכותל, הם יודעים להערך כראוי עם מאות שוטרים אלימים, וכאן למעל 100 יהודים שפויים שלא עוללו דבר, הם לא מסוגלים להערך כדבעי.

    התנהגות גועלית, אייכס בא לי להקיא

    השבמחק
  3. זה בגלל שהיה להם ארוע משטרתי באותו בוקר, שוטר אמר לי, ליד הכותל. לשאלתי- למה דוקא היום קבעו ארוע למשטרה, הוא הניד בכתפיו. אסרו חג היה מפוצץ אנשים בכותל- בגלל הגעתם של מאות אנשים לקבר דוד המלך, ובגלל יום חמישי- בר מצוות, ובכלל יום חופש לילדים. הערכות לקויה של המשטרה.

    השבמחק