יום רביעי, 17 באפריל 2013

רגב: למה אסור ליהודים להתפלל בהר הבית?

ח"כ רגב נבחרה לראשות ועדת הפנים של הכנסת ושיגרה הצהרת כוונות: לא מבינה למה יהודי לא רשאי להתפלל בהר הבית. אזום סיור בהר לועדה.
מאת: שמעון כהן / ערוץ 7
רגב בישיבת הועדה היום
 רגב בישיבת ועדת הפנים היום
 
במעמד יו"ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין ויו"ר ועדת הכנסת, ח"כ צחי הנגבי, נבחרה היום (רביעי), חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד - ישראל ביתנו)  ליו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת ה- 19.
 
ח"כ רגב תכהן בתפקיד זה לאורך כל הקדנציה של הכנסת ה- 19 ללא רוטציות. יו"ר הכנסת הדגיש בדבריו את חשיבות הוועדה, העוסקת בתחומים רבים בחיי האזרח, ואיחל לח"כ רגב הצלחה רבה בתפקידה.
בדבריה, אמרה ח"כ מירי רגב, כי תיישם הלכה למעשה את תפיסת עולמה החברתית המבקשת לשים את האדם במרכז. עוד אמרה כי תפעל לחזק את הרשויות המקומיות ואת ראשי הערים ותעסוק בשאלת הצורך בוועדות הקרואות. נושא מורכב נוסף בו מתכוונת ח"כ רגב לטפל הוא נושא מהגרי העבודה הבלתי-חוקיים. היא הדגישה כי פליטים ואלו החוסים בארץ תחת הגנת אמנות בין-לאומיות ימשיכו ליהנות מהגנה זו, אולם, בכוונתה לפעול באופן חריף נגד מהגרים בלתי-חוקיים. היא ציינה כי בשבועות הקרובים תקיים סיור בדרום ת"א ללימוד הבעיה.
ח"כ רגב אמרה כי לא תהסס לטפל בנושאים כאובים כמו תפילת יהודים בהר הבית. "איני מבינה מדוע יהודי אינו רשאי להתפלל במקום המקודש ביותר עבורו – הר הבית?" אמרה ח"כ רגב והוסיפה כי בשבועות הקרובים תיזום סיור של חברי הועדה בהר הבית.
ח"כ משה פייגלין (ליכוד-ישראל ביתנו) אמר כי צריך להיכנס להר הבית "לפניי ולפנים". הוא הביע תרעומת רבה  על כך שגם כיום כח"כ הוא מנוע מלעלות להר הבית.
ארגוני המקדש מברכים את חברת הכנסת מירי רגב על ששמה את המצב בהר הבית על מפת סדרי העדיפות של הוועדה לקדנציה הנוכחית.
בארגונים מביעים תקווה שוועדת הפנים תעמוד במשימתה להביא עצמאות יהודים בהר הבית, ותחזיר לאזרחי ישראל את זכויות הפרט וחופש הדת במקום. "הנהלים הקיימים כיום בהר הבית מהווים חרפה למדינה, ומי שיזכה להעבירם ייזכר לטובה בדברי הימים של הר הבית והמקדש", אומרים שם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה