יום רביעי, 6 במרץ 2013

שוב הערביות משתוללות, שוב המשטרה חסרת אונים, שוב הר הבית נסגר ליהודים

קבוצת פרובוקטוריות ערביות בשכר התמקמה היום שוב ליד שער המוגרבים. כשהן ראו יהודים הן צרחו בגרון ניחר קריאות הסתה. אחת מהן תקפה יהודי, נעצרה על ידי שוטרים ושוחררה על ידי המון משולהב.
יהודים שעלו היום להר הבית נתקלו שוב במוסלמיות שנשכרו על ידי התנועה האסלאמית, כדי לשבש את כניסת היהודים להר הבית. הקבוצה ישבה ליד הכניסה היחידה ליהודים להר הבית - שער המוגרבים והרימה צעקות אימים כל אימת שראתה דמות יהודית ממרחק.
אחד היהודים הסריט את הנשים במכשיר סלולרי ובתגובה התנפלה עליו אחת הערביות בצעקות ודחיפות, תוך ניסיון לפגוע בו ובמכשיר.
השוטרים ניסו בתחילה להרגיע את המהומה, אולם משנוכחו שהערביה נחושה בדעתה להמשיך בעימות, היא נעצרה ונגררה לכיוון שער השלשלת. בתגובה פתחו הנשים בצרחות "בדם ואש נפדה את פלסטין" ותקפו את השוטרים. נשים וגברים מוסלמיים חילצו בכח את העצורה מידיהם של השוטרים וזו נמלטה לכיוון אל אקצה (ראו בסרטון מצורף).
השוטרים נראו חסרי אונים אל מול המהומה ולא הצליחו להדוף את הערבים והערביות שהתפרעו, לעצור חשודים ולהפסיק את המהומה. בתגובה למהומה הוצאו היהודים אל מחוץ להר הבית ונמנעה כניסתם של לא מוסלמים אל שטח ההר.
יש לציין שזו הפעם הרביעית תוך כמה שבוע שנמנעת כניסת יהודים להר הבית בעקבות התפרעות הערבים.

סרטון שצולם על ידי אחד העולים:

סרטון שצולם על ידי הערבים:


הודעת המטה המשותף של תנועות המקדש:
הר הבית נסגר שוב לכניסת יהודים בפעם הרביעית בתוך שבוע, בגלל התנפלות של קבוצת מוסלמיות שהתמקמה בשער הכניסה להר הבית על קבוצת יהודים שנכנסה להר.
המשטרה עצרה את אחת המתפרעות, וכל חברותיה קמו לעזרתה, רדפו אחר השוטרים, וחילצו בכוח את העצורה מידי המשטרה.
היהודים הוצאו החוצה, הר הבית נסגר ליהודים ותייירים, וההתארגנות המוסלמית הזו שוב השיגה את מבוקשה במקום. הר הבית למוסלמים בלבד.
מיום ראשון השבוע, החלו המוסלמים בפריסה רחבה בשער הכניסה היחיד שהמשטרה מאפשרת ליהודים להכנס ממנו להר הבית, במטרה לעורר מהומה עם כל כניסה של יהודים למקום. לאחר תקרית השוטר והקוראן הם הגבירו גם את מסע הסתה נגד נוכחות חיילים ושוטרים בהר הבית.
הבוקר שוב הצליחו להכניע את המשטרה שסגרה שוב את ההר עם שחר, ומאות יהודים ותיירים שהגיעו להר הבית נשלחו מהמקום, ושערי ההר נסגרו לכניסת כל מי שאינו מוסלמי.
ארגוני המקדש דורשים לפתוח את כל שערי הר הבית לכניסת יהודים, להפסיק את האפלייה הבלתי חוקית במקום, ולהוריד על ידי כך את הלחץ מן השער הבודד המאפשר לכמה עשרות מוסלמים בודדים בלבד להכתיב את סגירת הר הבית ליהודים ותיירים פעם אחר פעם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה