יום שני, 29 ביולי 2013

עשרות יהודים גברים נשים וילדים שהגיעו מכל רחבי הארץ נתקלו במשטרה אטומה שסגרה את שערי הר הבית ליהודים ללא סיבה

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgjUHkiClLu4baxmbc-31vAPzMhopPOeFEfD0MrMPX1NfyFAO2uI-6qdSBR0hyphenhyphen_AbxiWjPXCisgzz2UDdCWODr36Wa7sqXyFBP2o4P3NXvryiAE1Olxf4JMNzuaEUEN11TGFVyO4_TGnvvJ/s200/%D7%94%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%94+%D7%9C%D7%94%D7%A8+%D7%94%D7%91%D7%99%D7%AA.jpg
הר הבית נסגר הבוקר ליהודים
יו"ר וועדת הפנים ח"כ מירי רגב הודיעה כי וועדת הפנים של הכנסת תקיים דיון בשבוע הבא בנושא סגירת ההר הבוקר ליהודים | עשרות יהודים מכל הארץ שהגיעו לכניסה להר בשעה 7:30 נתקלו בשוטרים חמורי סבר שנעלו בפניהם את שערי הר הבית | ללא סיבה וללא הסבר - זה הפעם השלישית החודש שההר נסגר כליל ליהודים, ברוב החודש ההר נפתח לחצאין | תנועות המקדש בקריאה לציבור לפקוד את ההר מחר ומחרתיים בנוכחות מוגברת
בפעם השלישית החודש, הר הבית נסגר לכניסת יהודים.  - הבוקר יום שני כ"ב מנחם אב תשע"ג

השוטרים התייצבו בשער כדי לפתוח אותו, ומיד סגרו ללא נימוקים והסברים. 
זה כבר בפעם השלישית החודש, כמו בתשעה באב.

היום מציינים עשור לפתיחתו המחודשת של הר הבית. ויהודים רבים התכוונו לעלות להר לרגל היום החגיגי.

מסתבר שהמוסלמים הצליחו ליצור מאזן אימה בהר.

במטה ארגוני המקדש חוששים שהצעדים הבאים של מדיניות הפחדנות והכניעה תהיה סגירה של ההר בפני יהודים לכל משך הרמדאן, ואולי בכלל.

ביום העשור לפתיחתו מחדש של הר הבית, על ידי השר צחי הנגבי. הנגבי פתח את ההר למרות איומי הוואקף והמוסלמים, ולמרות שהמשטרה חששה מהם. לאחר הפתיחה התגלו האיומים כמעט כתמיד כאיומי סרק. נתקפה היום משטרת ישראל בפחדנות, וסגרה את הר הבית ליהודים ביום החגיגי הזה.
המטה המשותף קורא להוציא את תיק המשטרה מידי השר אהרונוביץ', ולתיתו חזרה בידי צחי הנגבי, שכנראה מבין שזכויות האזרח חשובות יותר מנוחיות המשטרה ובריחתה מאכיפתן.

דובר המטה יהודה גליק שהיה נוכח אמש ברפיסות המשטרה בהר אומר כי: בפעם השלישית בחודש האחרון הר הבית סגור היום ליהודים בגלל התפרעויות הערבים! ממשיכים במדיניות הפרס לאספסוף. המוסלמים מריחים חולשה מקילומטרים. חולשה גוררת חולשה !! בושה למדינת ישראל!

יו"ר וועדת הפנים של הכנסת מירי רגב הודיעה בתגובה, כי וועדת הפנים תקיים דיון בנושא בשבוע הבא, במהלך הפגרה.

תנועות הר הבית והמקדש קוראים לציבור הרחב להמשיך ולפקוד את הר הבית גם מחר וגם מחרתיים, בימים טרופים אלו הריבונות היהודית על הר הבית נמצאת בסכנה, על כן חובה על כל יהודי ויהודיה לבוא ולפקוד את הר הבית ובכך לחזק את אחיזתנו במקום.

תגובה 1: