יום שני, 6 במרץ 2017

ח"כ דיכטר: יורחבו שעות עליית יהודים להר הבית

הביקוש הרב לעליה להר הבית יגבר || ח"כ אבי דיכטר

חלק ניכר מפגישת ח"כ דיכטר עם חברי מרכז הליכוד בחיפה עסק בהר הבית  דיכטר צופה ששעות הכניסה להר הבית יורחבו עקב הביקוש הגובר לעלייה להר  הוא הבטיח לעלות להר הבית כשיוכל, כדי לחזק את ריבונות ישראל במקום


↓ ח"כ דיכטר בפגישת נאמני ארץ ישראל בליכוד בחיפה

‏יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ אבי דיכטר, ראש השב"כ והשר לביטחון הפנים לשעבר נפגש בשבוע שעבר בחיפה עם כשלושים חברי מרכז הליכוד מקרב "נאמני ארץ ישראל בליכוד". הפגישה ערכה זמן רב וחלק ניכר ממנה הוקדש לנעשה בהר הבית.

בפגישה שנערכה ביום ה' 2.3.17 בישיבת "אור וישועה" בראשות הרב אליהו זיני בחיפה, אמר ח"כ דיכטר (לשעבר השר לבטחון הפנים) כי המשטרה תיאלץ להרחיב את שעות הביקור של יהודים ותיירים כדי להדביק את הביקוש הרב לביקורים בהר הבית.

עוד אמר ח"כ דיכטר כי הפלשתינים מנסים לכנות את כל מתחם הר הבית "אל-אקצה", חידוש חסר תקדים בהסטוריה המוסלמית, על אף שבמקורות האיסלאם רק המסגד בדרום הבית מכונה אל-אקצה ונחשב כמקום קדוש למוסלמים, וזאת לאור כשלונם בהפצת הסלוגן של ראאד סלאח "אל-אקצה בסכנה". חברי הכנסת של הרשימה המאוחדת משתפים עימם פעולה בנושא זה. ח"כ דיכטר רואה בכך סכנה לריבונות של מדינת ישראל בהר הבית.

עוד אמר ח"כ דיכטר שכאשר יוכלו חברי הכנסת לעלות להר הבית מחדש, בכוונתו לעלות להר הבית כדי לחזק את ריבונות מדינת ישראל בהר הבית.

עו"ד אביעד ויסולי, אשר שימש בעבר כיו"ר המטה המטה המשותף של תנועות המקדש וכיום אחד הפעילים המרכזיים למען הר הבית, השתתף הפגישה ואף נטל בה חלק מרכזי. ויסולי מספר שהתרשם מאוד מכנות דבריו של דיכטר וכי ניכר מדבריו שהר הבית קרוב מאוד ללבו של דיכטר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה