יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

עליתי להר הבית בזכות חלום

החלום בלילה שלפני העליה להר הבית || עידוד משמים

הרב עמיחי שוקרון התכונן לעלות אתמול להר הבית. לצורך כך היה עליו להשכים קום כדי לטבול ולעלות לירושלים לפנות בוקר. העייפות והקור כמעט הכריעו אותו, עד שנזכר בחלום...

↓ הרב עמיחי שוקרון מספר:

חלמתי בשנתי שיש כינוס של פעילי הר הבית בבית של אחד החברים, ונמצאים שם מעט אנשים, וכולם זוהרים באור יקרות, מאירים מאוד. אני מחפש את משה חכים, וכן אותך ואחרים, ואתם נראים אחרת מהמציאות, ומאירים מאוד.

כשמתחיל הערב, פותחים את הווילון של המרפסת, ונגלה לעינינו בכל תפארתו בית המקדש.

לרגע הייתי בשוק. בית המקדש נבנה ואני אפילו לא יודע מזה?!

ואז אני מבין (בחלום) שמי שלא היה עסוק בכלל בעניין המקדש לא יודע בכלל, מי שעסוק חלקית, יודע מאוחר, ומי שראשו ורובו שם- כבר נבנה בית מקדש בימיו.

שנזכה.


היום בבוקר, היה לי קשה מאוד לקום. חשבתי לבטל, ואז נזכרתי בחלום.
אני מרגיש שהחלום היה זריקת עידוד מהקב"ה להשקיע בדבר הזה.

תגובה 1:

  1. כבוד הרב עמיחי שוקרון, אשריך שזכית לעלות להר הבית מקדש בטהרה ולהתפלל שם. בע"ה יבנה בית המקדש במהרה בימנו ונזכה לבואו של משיח צדקנו. אמן.

    השבמחק