יום שבת, 29 באוגוסט 2015

צפו: תיעוד מלא של ההפגנה מול ביתו של השר ארדן

ארדן תתעורר לפני שיהיה מאוחר || הפגנה למען הר הבית

במוצאי שבת התקיימה הפגנה מול ביתו של השר לביטחון פנים גלעד ארדן בדרישה להחזר את הביטחון להר הבית. הדוברים התריעו על המצב הביטחוני החמור בהר הבית שמשפיע לרעה על המצב בירושלים ובארץ כולה.

בין הדוברים נשמעו קריאות לעצור את המצב לפני שנגיע חלילה לשפיכות דמים מצד אחד או מרד מצד שני. כמו כן נשמעו קריאות לא להסתפק בשיפור המצב הביטחוני בלבד, אלא בהסרת המגבלות האנטישמיות על תפילת יהודים בהר הבית

↓ תיעוד ההפגנה מול ביתו של גלעד ארדן

2 תגובות:

  1. בבקשה תערכו מחדש את הסרטון,.. תורידו את הקטעים המתים, בעיות סאונד קיטועים בצילום וכו'... הסרטון הזה צריך להיות קל לצפייה כי הנאמר בו יוצא מהלב ! מעורר ! מעמיד על הרגליים.. חובה להפיצו !!! הפצתי דרך יוטיוב, כי קיוויתי שמשם לא יהיו בעיות צפיה אבל הבנתי שהצילום עצמו מקרטע...

    השבמחק
    תשובות
    1. לאחר שהעליתי בעצמי תלונה קלה קצרה בדף שלהם בפייסבוק לאחר השידור הישיר הראשון שלהם מסביבת הר הבית, נעניתי שהבעיות הללו לא תהיינה קיימות כשאני אהיה אחד מהמשדרים באמצעות טלפון.
      בסופו של דבר, מדובר בקבוצת מתנדבים שאנשיה משקיעים את כל נשמתם במאבק סיזיפי לשיפור זכויותינו בסביבת הר הבית בנוסף לכל תחומי האחריות שלהם כסטודנטים ואנשי משפחה.
      לכן נראה לי שעלינו לבלוע את הגלולה המרה של התקלות והבעיות הטכניות התדירות שבשידוריהם ולחרוק שיניים תוך כדי שאנו מחזיקים להם ידיים בתקווה שמאמציהם יביאו שיפורים נוספים עבור עם ישראל.
      אילו היו משתתפים בהפגנה הזו רבבות או אלפי יהודים כפי שראוי היה להתרחש, בעיות הצפיה האלו היו מאכזבות באלפי מונים יותר. על כן, בואו ננסה להתמקד בעיקר ונשלים עם כך שכישראלים אנו מועדים להמון תאונות ותקלות, עד שנוכל לכונן חברה שונה באופן יסודי מהרקב שמושל במדינה, או במילים אחרות ישראליות חדשה ששונה במידה רדיקלית מהנוכחית .

      מחק