יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

התרעה מיידית וחמורה על הידרדרות המצב הביטחוני

תפעלו לפני שישפך דם || תנועות המקדש מזהירות

בתקופה האחרונה הולך וגובר זרם העולים היהודים להר הבית. לקראת הימים הנוראים והרגל הקרב, עתיד זרם היהודים להגיע למימדים חסרי תקדים בשנים האחרונות. אולם במקביל, הולכים וגוברים מעשי ההתנכלות של הערבים לעולים היהודים. התוקפנות המוסלמית לצד הרפיסות השלטונית שמגלה ממשלת נתניהו, יוצרים בתנועות המקדש תחושה של אסון הולך וקרב, חלילה (היכנסו לקישור: תנועות המקדש מזהירות: ארדן משחק בדם >>).

היום פנה יו"ר המטה המשותף לתנועות הר הבית והמקדש במכתב בהול לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשרים יעלון וארדן, ליועץ המשפטי לממשלה ולניצבים סאו ואדרי בהתראה על המצב המדרדר בהר ובקריאה לפעול מיידית ועצרתו בטרם אסון.

↓ תנועות המקדש - המכתב המלא
 
המטה המשותף לתנועות הר הבית והמקדש
דישראלי 36 חיפה 3433436 Disraeli St.     טל': 8112099 – 04 5791746 – 050 Tel.:
פקס: 8243490 - 04 Fax:                             אימייל: mikdash@mateh.org  Email:

בס"ד
ה' אלול התשע"ה  20.8.15
מבלי לפגוע בזכויות
 למסירה אישית מיידית לנמען

לכבוד
1.       מר בנימין נתניהו, ראש הממשלה
2.       שר הביטחון משה (בוגי) יעלון
3.       מר גלעד ארדן, השר לביטחון הפנים
4.       עו"ד יהודה וינשטיין, היועץ המשפטי לממשלה
5.       ניצב בנצי סאו, מ.מ. מפכ"ל
6.       ניצב משה (צ'יקו) אדרי, ממ"ז ירושלים

באמצעות פקס

הנדון:      התרעה מיידית וחמורה על הידרדרות המצב הביטחוני  בהר הבית
1.        השבוע הסתמנה הידרדרות נוספת במצב הביטחוני בהר הבית, כאשר אישה וילדה יהודיות אשר ביקרו בהר הבית (בשני ימים שונים) הותקפו באגרופים על ידי נשות המוראביטאת, מבלי שהשוטרים שאמורים היו לאבטח אותם נקטו בכל פעולה שהיא להרחיק את התוקפות לפני האירוע, או לעצור את התוקפות בעת האירוע, חרף התלונות והדרישות המפורשות לכך שהופנו אליהם.
2.        מידי יום ביומו בשבוע האחרון נתקלנו בהר הבית בתקיפות, זריקות אבנים וחפצים שונים ואלימות כלפי יהודים ושוטרים בשטח הר הבית.
3.        שוב מתברר כי גורמי טרור עושים ככל העולה על רוחם בהר הבית. משטרת ישראל נכשלת בשמירה על הסדר הציבורי ובהגנה על ביטחונם של העולים היהודים להר הבית כלפני גילויי אלימות אלה, תוך הפגנת חוסר אונים כלפי התפרעויות של צעירים ונשים מוסלמיות קיצוניות מידי יום ביומו.
4.        הינכם מתבקשים להורות למפקדי מרחב דוד ויחידת המקומות הקדושים במשטרה לאפשר ליהודים העולים להר הבית לשאת עימם תרסיסי פלפל על מנת להגן על עצמם בהר הבית, ובמיוחד על הנשים והילדים היהודים המותקפים בו. 
5.        אנו מתריעים בזאת כי אם משטרת ישראל לא תרחיק פורעים ערבים (נשים וגברים) מעולי הר הבית היהודים, עלול המצב הביטחוני להידרדר במהירות ולהגיע, לא עלינו, לשפיכות דמים. 
6.        ימים ספורים לאחר הפעם הקודמת שהתרענו בפני נציגי הממשלה, היועץ המשפטי לממשלה והמשטרה, על מחדליהם בטיפול באלימות בהר הבית, בישיבת ועדת הפנים של הכנסת ביום 27.10.14, ניסה מחבל מוסלמי לרצוח את הרב יהודה גליק.  איננו רוצים להגיע לכך, ואולם עליכם לדעת כי המצב הביטחוני בהר הבית הולך ומחמיר ועלול להגיע לכיוונים מסוכנים אלה.
7.        אנו חוזרים ומתריעים כי המשך חוסר המעש מצידכם בטיפול בבעיה ההתפרעויות של נשות המוראביטאת וגורמי טרור בהר הבית, המתבטא בימים אלה בתקיפות יהודים העולים להר הבית, עלול להסתיים בשפיכות דמים, חלילה וחס.  נא טיפולכם המיידי בבעיה זו ועצירת ההידרדרות במצב הביטחוני בהר הבית.
8.        הינכם מתבקשים להקים ועדת היגוי מיוחדת אשר תקבל את האחריות למכלול הנושאים והבעיות הנוגעות להר הבית, ובכלל זה הנושא הביטחוני. 
9.        אבקש את תגובתכם למבוקש לעיל בהקדם האפשרי.

הודעה פורמלית: אין באמור במכתב זה כדי להוות כל ויתור, השלמה, עיכוב, דחיה, הפחתה, הסכמה או מיצוי טענות באורח חלקי או מלא, על נושא כלשהו שהועלה בעבר או שיועלה בעתיד ו/או על כל דרישה, בקשה, טענה, תלונה, סעד, טען-ביניים, צו, הודעה, תביעה או עתירה על פי כל דין ונגד כל אדם. 

           
בכבוד רב, 
עו"ד אביעד ויסולי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה