יום רביעי, 22 באפריל 2015

אזכרה בהר הבית לנופלים על קידוש ה'

מזכירים לפני ה' את הנופלים על קידוש שמו || אזכרה בהר הבית

אזכרה בהר הבית לנופלים על קידוש ה'
מִזְמוֹר לְאָסָף אֱלֹהִים בָּאוּ גוֹיִם בְּנַחֲלָתֶךָ טִמְּאוּ אֶת הֵיכַל קָדְשֶׁךָ שָׂמוּ אֶת-יְרוּשָׁלִַם לְעִיִּים. נָתְנוּ אֶת-נִבְלַת עֲבָדֶיךָ מַאֲכָל לְעוֹף הַשָּׁמָיִםבְּשַׂר חֲסִידֶיךָ לְחַיְתוֹ-אָרֶץ. שָׁפְכוּ דָמָם כַּמַּיִם סְבִיבוֹת יְרוּשָׁלִָם וְאֵין קוֹבֵר. הָיִינוּ חֶרְפָּה לִשְׁכֵנֵינוּ לַעַג וָקֶלֶס לִסְבִיבוֹתֵינוּ. עַד-מָה ה' תֶּאֱנַף לָנֶצַח תִּבְעַר כְּמוֹ-אֵשׁ קִנְאָתֶךָ. שְׁפֹךְ חֲמָתְךָ אֶל הַגּוֹיִם אֲשֶׁר לֹא-יְדָעוּךָ וְעַל מַמְלָכוֹת אֲשֶׁר בְּשִׁמְךָ לֹא קָרָאוּ.  כִּי אָכַל אֶת-יַעֲקֹב וְאֶת-נָוֵהוּ הֵשַׁמּוּ. אַל-תִּזְכָּר-לָנוּ עֲו‍ֹנֹת רִאשֹׁנִים מַהֵר יְקַדְּמוּנוּ רַחֲמֶיךָ כִּי דַלּוֹנוּ מְאֹד. עָזְרֵנוּ אֱלֹהֵי יִשְׁעֵנוּ עַל-דְּבַר כְּבוֹד-שְׁמֶךָ וְהַצִּילֵנוּ וְכַפֵּר עַל-חַטֹּאתֵינוּ לְמַעַן שְׁמֶךָ. לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה אֱלֹהֵיהֶם יִוָּדַע בַּגֹּיִים לְעֵינֵינוּ נִקְמַת דַּם-עֲבָדֶיךָ הַשָּׁפוּךְ. תָּבוֹא לְפָנֶיךָ אֶנְקַת אָסִיר כְּגֹדֶל זְרוֹעֲךָ הוֹתֵר בְּנֵי תְמוּתָה. וְהָשֵׁב לִשְׁכֵנֵינוּ שִׁבְעָתַיִם אֶל-חֵיקָםחֶרְפָּתָם אֲשֶׁר חֵרְפוּךָ אֲדֹנָי. וַאֲנַחְנוּ עַמְּךָ וְצֹאן מַרְעִיתֶךָ נוֹדֶה לְּךָ לְעוֹלָם לְדוֹר וָדֹר נְסַפֵּר תְּהִלָּתֶךָ.

↓ מזכירים בהר הבית את הנופלים

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל בהר הבית
בנוסף לקבוצה הקבועה של העולים מדי יום רביעי עלו עוד עשרות יהודים הבוקר להר הבית. העולים ביקשו להזכיר לפני ה' את הנופלים על קידוש שמו ולבקש שינקום במהרה את דם עבדיו השפוך ויגאל אותנו למען שמו הגדול.

מול מקום המקדש הזכירו העולים את הנופלים על קידוש ה' בדור הגאולה ובפרט את הנופלים מהמחתרות ומצבא ההגנה לישראל בקרבות על ירושלים. העולים הזכירו את עולי הר הבית שנפלו על קידוש ה' ובפרט את יצחק וטליה אימס הי"ד.

↓ תודה על הניסים ועל הגאולה
 
העולים הודו לפני השוכן במקום על ניסיו ונפלאותיו עמנו, בפרט בדורות האחרונים. על שהצילנו מדי המבקשים לכלותינו ועל השלטון היהודי בארץ ישראל.

העולים התפללו שהשוכן במקום יתן לנו עוז ותושיה לדעת כיצד לקבל את מתנותיו שהרעיף עלינו, שנדע להשליט את שלטון ישראל בכל מרחבי ארץ קודשינו ובפרט בהר הבית ושנדע איך לגשת מיד לבנין המקדש.

↓ המצב בהר הבית היום

המשטרה איפשרה כניסה של קבוצות יהודים עד 15 עולים בקבוצה. הקבוצות הראשונות דיווחו על שקט יחסי ועל עשרות ערבים בודדים בכל הר הבית.

החל מהשעה עשר מנעה המשטרה ללא כל הסבר כניסת יהודים לכל שטח ההר, מלבד רצועה קטנה בת כמה עשרות מטרים.

מחר צפויים להגיע להר הבית יהודים רבים לרגל יום העצמאות.

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל בהר הבית
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל בהר הבית
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל בהר הבית
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל בהר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה