יום ראשון, 22 בפברואר 2015

צפו: יום של התפרעויות מוסלמיות יזומות עם דגלי חמאס נגד יהודים בהר הבית

האספסוף הערבי משתולל || נתניהו כובל את ידי משטרת ישראל
ביזיון בהר הבית
ערבים משתוללים מול יהודים, משטרת נתניהו חסרת אונים


יהודים שעלו היום להר הבית נתקלו בהתפרעויות יזומות של מוסלמים ומוסלמיות מבוגרים וצעירים בכל רחבי ההר.

עולי הר הבית מפנים אצבע המאשימה כלפי ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ומאשימים אותו ברפיסות מוחלטת מול ההסתה והתוקפנות הערבית.


↓ המוסלמים מתפרעים, השוטרים חסרי אונים




יהודים הבוקר הבר הבית
בנוסף לקבוצות המורביטון והמורביטאת שארבו ליהודים ברחבי ההר, שוטטו במקום קבוצות ילדים מוסלמים שהגיעו במאורגן מעיסאויה, נופפו בדגלי חמאס וגידפו את היהודים בהר הבית בקריאות הסתה של "בדם ובאש נפדה את אל אקצה", ו"אללה אקבר".

בשער המזרח הציבו המוסלמים מחסומים מאולתרים כדי להפריע ליהודים בדרכם בהר הבית.

בניגוד למתפללים יהודים שמורחקים ונעצרים מידית, בכל מקרה של חריגה מהוראות משטרת נתניהו, המשיכו המוסלמים להתפרע בהר הבית במשך שעות ארוכות. אחרי שהיהודים יצאו מההר, החלו להתפרע נגד המשטרה וליידות כדורי שלג בשוטרים.

במטה ארגוני המקדש מאשימים את בנימין נתניהו בהובלת מדיניות של סלחנות והבלגה כלפי המתפרעים המוסלמים בהר הבית, אשר גורמת להתפרעויות לגלוש  והתרחב אל מעבר לגבולות ההר. במטה קוראים לראש הממשלה נתניהו להפסיק את הרפיסות השלטונית בהר הבית, ולמנוע כניסת מוסלמים להר הבית בשעות כניסתם של היהודים ולמקום.

תנועת "חוזרים להר" שחבריה עלו גם הם היום להר הבית גינתה בתוקף את התופעה ומסרה כי "הילדים שמתפרעים בהר הבית עוברים עכשיו סטאג' למחבלים, עוד כמה שנים נראה את אותם הפרצופים דוקרים חיילים ודורסים אזרחים, המשטרה חייבת לעצור את הילדים עכשיו לפני שיהיה מאוחר מידי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה