יום שני, 26 בינואר 2015

המהפח של הציונים...

זו לא ציונות || זו פשיטת רגל

"הדגל של הציוני ללא ציון, יכול להיצבע בירוק שחור לפי צבעי מדינת המצאה, או צבעי היורו והדולרים שהוא טומן בכיסיו, ולהתנוסס באתר יהודי בלב האומה, כמו הר הבית, כאילו לא ריבונים אנו." כמה תובנות לרגל הבחירות המתקרבות מאת ד"ר דליה שטרן.

מאת: ד"ר דליה שטרן

"המפלגה הציונית" כדבריה, שאין לה דבר עם הציונות מראשיתה, כחיבת ציון ותנועתו של הרצל ששמו להן מטרה אחת: החזרת עם ישראל לארצו, בחרה לה עתה לפני הבחירות, שם כיסוי דביק ומושך בדיוק כמו נטיות השלום המתעתעות שלה, שהביאו את ישראל למלחמה, ותביעת חקירה בהאג.

למה מפלגה שכל חבריה ניזונים משנאת ישראל, בחבירתם באידאולוגיה שלהם לערבים, בהוקעתם את המתנחלים, ברצונם לקרוע מהמדינה חבלי ארץ, באובססיה שלהם להוריד כל סממן יהודי מהמדינה, ברצונם להציף את ישראל בפליטים זרים למחיקת מדינה יהודית, בשייכותם לכל הקרנות האנטישמיות המזרימות מיליונים "לתפוס ת'יהודי" כפי שתיעד טוביה טננבאום בספרו, למה היא מתיימרת להשתמש בשם זה, שהוא כרחוק מערב מציון?? למה???

ובכן התשובה היא פשוטה ביותר.

כמי שלוקים במחלת השמאלניזם שהיא מחלה סופנית (חפשו בדף שלי הגדרה מדויקת) שאין לה מרפא, ותוצאותיה שגעון והרס עצמי, שהדרייב שלה הוא כסף – הרבה כסף ושנאה עצמית, היא יצרה זן של מוטציה אלימה, מסוף שנות ה90 עד ימינו, שקוראים לה: ציוני ללא ציון. או יהודי ללא יהדות. שזה היינו הך.

זהו המהפך המשמעותי ביותר, שעברה הציונות מהקונגרס הראשון בבזל 1897, עד ימינו אנו.

מציונות אידאולוגית קלאסית שמקורה חיבה לציון, אירע מהפח = מהפח אל הפחת.

אין ספק שסכיזופרניה זו שונה ומשונה, רחוקה שנות אור מהציונות שהביאה לבניית הארץ, קשה לעיכול, אך מתברר שכל כך הרבה לוקים בה, שהפכה למקובלת כאילו מאז ומתמיד, כיכבה בספרו של הרצל "אלטנוילנד" או ז'בוטינסקי עם שתי גדות לירדן, ואחד העם.

לפתע, כשיש ציוני ללא ציונות, ללא חיבור לשורשי אבות אין לנו כל זכות על הארץ הזו. בגלל התעלמות טוטאלית מההיסטוריה, מהתנ"ך, והתיחסות לנרטיב השקרי של האויב שהיה פה בסך הכל 100 בודדה, ומתעלמים מאלפי שנים שלנו, ציוני ללא ציון, יאפשר למסרה, לחלקה, לפצלה, היא הרי רחבת ידיים למכביר.

ללא חיבור לסמלי ציון שעליהם הקרבנו את בנינו, הציוני החדש, ישנה את ההמנון. ניתן להוסיף, להוריד, לשנות לפי כל דיכפין, שיושב בה מתוך התחשבות בזרים המציפים אותה, או הפלסטינאים שתקוותם, לרשת אותה.

הדגל של הציוני ללא ציון, יכול להיצבע בירוק שחור לפי צבעי מדינת המצאה, או צבעי היורו והדולרים שהוא טומן בכיסיו, ולהתנוסס באתר יהודי בלב האומה, כמו הר הבית, כאילו לא ריבונים אנו. 

אפשר על הדגל שהוא פיסת בד בעיניו, לעשות עליו צרכים לעיני כל הרשת: כל ישראל חברים.

לא, זהו לא הארגון של החינוך היהודי "כל ישראל חברים (כי"ח) במחצית המאה ה-19 שצעירים ביקשו: "הבו לנו אדמה, שלחו אלינו אנשים שילמדונו את עבודת האדמה" זו פעילת שמאל בפייסבוק, שהגדילה לעשות ואין פוצה פה ומצפצף. זוהי הציונות החדשה.

בבתי הספר יהדות וזכותנו על הארץ, הס מלהזכיר. כמה שפחות. שלא נערער את הנרטיב הפלסטינאי. אבל ברשות, כל האקדמיה, תצטרף בקול אחד פוסט ציוני, לאשר את שינוי העובדות ההיסטוריות וטיפוח תרבות השהידים.

הציוני החדש, חסר אלוהים הוא אתאיסט. ולכן לא מענין אותו התנ"ך כקושאן על הארץ הזו. גם לא ההבטחה האלוקית: "לזרעך אתן את הארץ הזו". לכן זה יאפשר לו לרדוף עד חורמה את המתנחלים, ולשתף פעולה בגינויים את ישראל, אחת לבקרים באו"ם. לשתף פעולה עם כל ארגון ארופאי עוין בהגנה על הפלסטינאי, או בהכפשת ישראל וחייליה, עם שקרים שלא היו ולא נבראו.

הציוני החדש לא צריך את ציון. יש לו דרכון מארץ רציחתם של הורי הוריו, והוא יכול להנות ללא מפריע, מכל גינוי אנטישמי, מרחוק. חייו נפרטים למעות קטנות בסופר. גם לא מענין אותו בשם אחוות האדם, שארצו מלאה בזרים ובפליטים, כשהיא נלחמת עדיין על גבולותיה הלא מוגדרים.

מענין אם היה יכול לשהות בשוויץ שעה אחת לאחר שפג תוקף האשרה, שלא לדבר על אזרחות מהמדינה הכי נייטרלית בעולם, המחרחרת כאן ללא הפסק ומסיתה באמצעות הצלב האדום. הומניטרי למראית עין.

נראה את כל הפליטים שהשתכנו בחסות בג"ץ המוסד הרשמי של הציונות החדשה, מקבלים אשרת שהיה בשוויץ. לכאורה יכולה לבטח לתת מיקלט נאות לאריתראים או לסודנים. אך לעולם לא תעשה זאת.

אך הכוונה ידועה: מדינת כל אזרחיה, זה פטנט חדש לניטרול יהדות, וכפועל יוצא, לשלילת זכותנו על הארץ. כמה פשוט. לא צריך להצהיר על אנטישמיות. הציונים החדשים, עושים זאת הכי טוב.

לכן אם אחרי המלחמה האחרונה מי שלא הפנים את הנזק של הציוני החדש, שקם להגן על הערבים ולבקש שפיטה של חיילי צה"ל, מוטב שיהיה אחראי לתוצאות הגורליות של הציונים החדשים במדינה, בדרכו אל הקלפי.

תגובת הנגד, כנגד התחזות ציונית, היא אמירה בפה מלא הארץ הזו שלנו על פי זכות הסטורית. גם מני קדמת דנן וגם עם הקמתה. היא שייכת רק לעם היהודי ובתשכ"ז לאחר שנאלץ להתגונן על חייו, כל שטח ששוחרר, חזר לידיים המקוריות.

אנו יהודים ישראלים, ובתור שכאלו אנו גאים במדינתנו ובמה שהיא מייצגת: דמוקרטיה, מוסר, ושאיפה אמתית לשלום, אך אנו נחושים לומר בבירור על מי שמולנו הקורא יום וליל להורגינו: הוא אויב!

אנו גם ציונים כי ציון היתה משאת נפשם של היהודים במשך אלפיים שנה וירושלים היא בירתה הנצחית השלמה והר הבית בידינו.

נדאג לסלק את כל הארגונים שחותרים נגד מדינת ישראל במסווה של ארגוני זכויות, צלב אדום, אונר"א ונדאג לסגור להם את ברזי הממון. כל מנהיג שייבחר ולא יעשה זאת, נדאג לאלץ אותו להגן עלינו מפני אובדן ביטחוננו וזהותנו.

ואנו לא מפחדים כישראלים, מאף אחד אנו שלמים עם היותנו יהודים וישראלים כי זהו שילוב מנצח !. אנו מאמינים כיהודים, בבורא עולם ששם אותנו כאן וגם שומר עלינו מכל מישמר. מי צריך הוכחות לכך, אחרי שכל הטילים נפלו בשטחים פתוחים !

אם לא נאמר את כל זה בפה מלא ובביטחון, למרות שהמדיה היא לא השופר שלנו, תוך דרישה ליצירת תכניות חומש לעתיד, לא דשדוש של שמירת כסאות, ועם אידאולוגיה לישוב מלא של הארץ כולל יהודה ושומרון, אזי אנחנו כלל עם ישראל, מכל הזרמים והעדות לא נוכל לומר על עצמינו ציונים אמיתיים, ונמשיך לתת למתחזים החדשים, לגנוב את זהותנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה