יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

ההתקפות על עולי הר הבית פועלות לטובה

הם לא ישברו אותנו || התלהמות מתנגדי העליה פועלת לטובה

פנים חדשות בהר הבית
נראה שבנימין נתניהו חושב שיצליח לשבור את עולי הר הבית. כל על כל פנים מוכיחות ההוראות הגזעניות שהוא הנחית על משטרת ישראל. מסתבר שהמתנות ארוכות, בדיקות טורדניות והתקפות מתוזמנות, עושות עבודה הפוכה לגמרי.

להפתעת העוסקים במאבק על הר הבית ובעליות אליו, לא רק שמספר העולים לא פחת, אל שהעולים הקבועים ממשיכים להגיע אף יותר מבעבר ובכל יום מצטרפים פנים חדשות של יהודים שעולים לראשונה להר הבית.

↓ לא נכנעים

הר הבית, מצפון לבית המקדש
לפי קרני השמש, קרבן התמיד היה צריך להסתיים מזמן
העולים הקבועים להר הבית ידעו ימים קשים בעבר והם אינם מתכוונים לוותר ואף להיפך. רבים מהעולים הקבועים החליטו להוסיף עוד עליה בנוסף לעליות הקבועות שלהם.

להפתעת העולים הקבועים, מדי יום מגיעים יהודים שעולים להר הבית לראשונה בחייהם. הבוקר עלו יהודים רבים להר הבית לאחר המתנות ארוכות. בין העולים, היו כעשרה עולים שהגיעו בפעם הראשונה בחייהם להר או לאחר שנים רבות שלא עלו להר הבית.

מלבד הקבוצה הקבועה שעולה מדי יום רביעי, עלתה קבוצה גדולה מקרית ארבע, קבוצה מנוקדים ויהודים רבים שהגיעו בגפם, כולל כאלו שעולים, כאמור לראשונה בחייהם, בין היתר - חרדי מירושלים, יהודי מרמת השרון, שני אחים מעפרה, סטודנט ירושלמי ועוד. העולים התרגשו לפגוש בתור להר הבית את אילנה - אחותו של יצחק אימס הי"ד. כזכור יצחק אירגן את הקבוצה שעולה מדי יום רביעי להר הבית וגם את הקבוצה החודשים מקרית ארבע.

↓ בזכות הרב הראשי

הר הבית, מדרום לבית המקדש
כתב האתר שאל חלק מהעולים לפשר עלייתם להר הבית, דוקא בעת הזו. התשובות היו מגוונות ומעניינות. שתי נקודות איחדו את כל העולים - כבוד שמים וכבוד התורה.

כל העולים אמרו שלא יתכן להפקיר את הר הבית בידי חיות האדם ששורצות בו כיום. מדובר באותם מסיתים שצוהלים על מות כל יהודי ומאיימים לפגוע, חלילה, בעוד יהודים. מדובר באותו אספסוף שפוגע בשוטרים בהר הבית ומנסה להרגם. מדובר באותם רוצחים שמבינם יצא הרוצח ימ"ש שניסה להתנקש בחייו של הרב יהודה גליק.

הם אמרו, שדוקא על רקע חילול כבוד ישראל ורצח יהודים בחוצות עיר ובבתי כנסת, חובה עלינו להוכיח כבל עם ועדה שאיננו מוותרים על בית הדום רגלי א-לוהינו.

התשובה השניה היתה שדוקא על רקע ההתקפות על רבותינו - גדולי ישראל המעודדים עליה להר הבית ואף עולים בעצמם להר ודוקא על רקע ההשתלחות בעולים להר הבית, הם מצטרפים לעולים הרבים להר הבית, ההולכים בדרכו של הרב הראשי - הרב שלמה גורן זצ"ל, כדי להוכיח מיהם גדולי הדור וכדי להסיר קיטרוג מעל עם ישראל.
 
↓ לא מותרים על רגב


בין העולים היו כמה חברי ליכוד ואף שני חברי מרכז. אחד מחברי הליכוד פנה לח"כ מירי רגב - יו"ר ועדת הפנים של הכנסת וסיפר לה על השפלת היהודים בכניסה להר הבית. כדרכה, מירי ביררה את הנושא וחזרה עם הבטחה שכולם יעלו.

בהודעה חוזרת למירי, הוא כתב לה בשם העולים להר הבית, שמעבר להטרדה שבהמתנה בתור, מדובר על השפלה שלנו כיהודים, שדוקא במדינתנו, אנחנו סופגים סלקציה ואפליה מצד ממשלתנו. התגובה כללה, כמובן תודה מעומק הלב לח"כ רגב על פעילותה למען הר הבית, על האוזן הקשבת ועל התגובה המהירה לפניות אזרחים.

הערה אישית: ח"כ מירי רגב לא מכירה את האדם שפנה אליה וגם לא ידעה שהוא חבר ליכוד. היא ביררה את פניתו וענתה בהקדש. אין ספק שביום פקודה, חברי הליכוד שעולים להר הבית יזכרו זאת וידאגו לקדם יהודים עם לב חם ועם דאגה כה רבה לכבוד עם ישראל - כבוד שמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה