יום רביעי, 26 בנובמבר 2014

בבית א-לוהים נהלך ברג"ש (רוח, גשם, שלג)

עולים להר הבית || להודות על כל טיפה
 
עולים להר הבית גם בגשם
עולים להר הבית להודות על גשמי ברכה:
מודים אנחנו לך, ה' א-להינו וא-להי אבותינו, על כל טיפה וטיפה שהורדת לנו. ואלו פינו מלא שירה כים, ולשוננו רנה כהמון גליו ושפתותינו שבח כמרחבי רקיע, ועינינו מאירות כשמש וכירח, וידינו פרושות כנשרי שמים, ורגלינו קלות כאיילות, אין אנחנו מספיקים להודות לך, ה' אלהינו, ולברך את שמך מלכנו, על אחת מאלף אלפים, ורב רבי רבבות פעמים, הטובות נסים ונפלאות שעשית עמנו ועם אבותינו.

↓ שומרים הפקד לעירך...

עולים להר הבית ומודים על גשמי הברכה

תחת גשם סוחף עלו היום חברי קבוצת יום רביעי להר הבית. המשטרה למדה מנסיון העבר, ציפתה להגעת עולי הר הבית גם בגשם הסוחף והיתה ערוכה לקבל את פני העולים להר. גם הערבים ניסו להערך, לאחר שבפעמים קודמות, זכו העולים לראות את הר הבית ריק מערבים.

כמה עולים השכימו קום והגיעו במיוחד מחיפה, כדי להקביל את פני השכינה. עולים אחים הגיעו מירושלים, מעלה אדומים, מושבי בית שמש וקרית ארבע. בהר הבית היו מעט מאוד אנשים. קבוצות מעטות של תיירים הגיעו למרות הגשם. הערבים המעטים שהיו בהר הבית, הסתתרו במבנים ותחת גג בסטיו המערבי (ליד הכותל המערבי של הר הבית).

תמונה שצילמו ערבים והפיצו באינטרנט
הם מתוסכלים שגם בגשם סוער יהודים עולים להר הבית
מעניין להשוות בין ההצהרות הלוחמניות של הערבים כמו: "בדם ואש נפדה אותך אל-אקצא" לבין החשש שלהם להירטב מעט בשביל לטמא את המקום. דוקא בין היהודים שעלו הבוקר, לא נמצאו מצהירי הצהרות ברומו של עולם, אולם לאף אחד מהם לא היה איכפת להירטב למען בית ה'.

יהודים בהר הבית בגשם

ערבים מצלמים יהודים בהר הבית

ערבים מצלמים יהודים בהר הבית

תגובה 1: