יום שלישי, 18 בנובמבר 2014

בין הר נוף להר הבית. ללמד אותם לקח וליצור שקט

עוצרים את הרצח הבא || מטפלים בשורש הבעיה - הר הבית

סכין טבחים של הרוצחים המוסלמים בהר נוף
מִזְמוֹר לְאָסָף אֱ‍לֹהִים בָּאוּ גוֹיִם בְּנַחֲלָתֶךָ טִמְּאוּ אֶת הֵיכַל קָדְשֶׁךָ, שָׂמוּ אֶת יְרוּשָׁלַ‍ִם לְעִיִּים:  נָתְנוּ אֶת נִבְלַת עֲבָדֶיךָ מַאֲכָל לְעוֹף הַשָּׁמָיִם, בְּשַׂר חֲסִידֶיךָ לְחַיְתוֹ אָרֶץ:  שָׁפְכוּ דָמָם כַּמַּיִם סְבִיבוֹת יְרוּשָׁלָ‍ִם וְאֵין קוֹבֵר:  הָיִינוּ חֶרְפָּה לִשְׁכֵנֵינוּ, לַעַג וָקֶלֶס לִסְבִיבוֹתֵינוּ:  עַד מָה יְהוָה תֶּאֱנַף לָנֶצַח, תִּבְעַר כְּמוֹ אֵשׁ קִנְאָתֶךָ:  שְׁפֹךְ חֲמָתְךָ אֶל הַגּוֹיִם אֲשֶׁר לֹא יְדָעוּךָ וְעַל מַמְלָכוֹת, אֲשֶׁר בְּשִׁמְךָ לֹא קָרָאוּ:  כִּי אָכַל אֶת יַעֲקֹב, וְאֶת נָוֵהוּ הֵשַׁמּוּאַל תִּזְכָּר לָנוּ עֲו‍ֹנֹת רִאשֹׁנִים מַהֵר יְקַדְּמוּנוּ רַחֲמֶיךָ, כִּי דַלּוֹנוּ מְאֹד:  עָזְרֵנוּ אֱלֹהֵי יִשְׁעֵנוּ עַל דְּבַר כְּבוֹד שְׁמֶךָ, וְהַצִּילֵנוּ וְכַפֵּר עַל חַטֹּאתֵינוּ לְמַעַן שְׁמֶךָ:  לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה אֱ‍לֹהֵיהֶם יִוָּדַע בַּגּוֹיִם לְעֵינֵינוּ, נִקְמַת דַּם עֲבָדֶיךָ הַשָּׁפוּךְ:  תָּבוֹא לְפָנֶיךָ אֶנְקַת אָסִיר כְּגֹדֶל זְרוֹעֲךָ, הוֹתֵר בְּנֵי תְמוּתָה:  וְהָשֵׁב לִשְׁכֵנֵינוּ שִׁבְעָתַיִם אֶל חֵיקָם, חֶרְפָּתָם אֲשֶׁר חֵרְפוּךָ אֲדֹנָיוַאֲנַחְנוּ עַמְּךָ וְצֹאן מַרְעִיתֶךָ נוֹדֶה לְּךָ לְעוֹלָם לְדֹר וָדֹר, נְסַפֵּר תְּהִלָּתֶךָ:

↓ לשים סוף למרחץ הדמים

זירת הרצח בהר נוף בירושלים
הנרצחים עוד מונחים לפנינו, חלק מהפצועים נאבקים על חייהם, העיניים עדיין דומעות והלב רותח. זה הזמן לחשוב מה היה לנו ואיך מונעים את הפיגוע הבא. איך מוציאים מהאויב את החשק לפגוע ביהודים.

אם למישהו לא היה ברור, עכשיו זה אמור להיות ברור לכולם:

למוסלמים לא מפריע שיהודים מתפללים בהר הבית, מפריע להם שיהודים מתפללים בכלל.

למוסלמים לא מפריעים יהודים בהר הבית, מפריעים להם יהודים בכלל. לא לחינם הם שיתפו פעולה עם היטלר ימ"ש ולא לחינם הם רודפים יהודים בעולם.

הר הבית לא קדוש למוסלמים, מה שקדוש להם באמת זה רצח יהודים. הר הבית קיבל מימד של קדושה מזויפת באסלאם, רק כשיהודים החלו לשוב לארץ ישראל ולהתעניין בכותל (אפילו לא בהר עצמו).

המוסלמים לעולם לא יסתפקו במה שיקבלו, הם תמיד ידרשו עוד ותמיד ימצא היהודי הטיפש שיצדיק אותם.

והעיקר - הקדושים שנרצחו הבוקר עטופים בטלית ועטורים בתפילין, לא אשמים בכלום. הם לא אשמים שהם התפללו לבוראם, הם לא אשמים בתאוות הרצח הערבי. האשמים הראשונים הם הערבים בעצמם ומנהיגיהם. האשמים השניים הם המנהיגים שנותנים לערבים להבין שהרצח משתלם.

בעקבות כל פיגוע, התפרעות, חטיפה הערבים מקבלים פרס נוסף.
בעקבות חטיפת גלעד שליט - הממשלה שיחררה רוצחים ושאר מחבלים.
בעקבות תקיפות הטילים מעזה - נתניהו העניק הקלות למחבלים.
בעבקות פגיעה ביהודים בהר הבית - המשטרה מונעת מיהודים להכנס להר, כדרישת הפורעים.
בעקבות ניסיון הרצח של יהודה גליק - יהודים מושפלים ומורחקים מהר הבית, בדיוק מה שהרוצחים רצו.

עכשיו נשאלת השאלה, איזה פרס יקבלו כנופיות הטרור בעקבות הטבח בשכונת הר נוף בירושלים.

או בעצם למה לא לגבות מהם מחיר כזה, שהם ידאגו בעצמם לעצור את הרצח הבא?

↓ תגובת ארגוני הר הבית והמקדש

הרוצח אבו מאזן, המלך עבדאללה וראש הממשלה נתניהו נטעו בליבות המוסלמים את האשליה כי באלימות הם ישתלטו על הר הבית ויזרקו משם את היהודים.

זוהי דרישתם ובשם אותה דרישה הם טובחים יהודים.

עד היום נתניהו והמשטרה התקפלו בפני הטרור המוסלמי הקיצוני, והתירו להם לפגע, להחליש ולמזער את הריבונות של מדינת ישראל בהר הבית.

הטרור הממומן בכספי קטאר, עם הסתה מאבו מאזן ורוח גבית מההתקפלות של ממשלת ישראל והמשטרה בהר הבית, ילך ויתגבר עד אשר הממשלה תחליט לחזק את ריבונות מדינת ישראל בהר הבית.

בדיוק כפי שקרה במערת המכפלה - הטרור לא נפסק עד אשר מדינת ישראל הוכיחה את ריבונותה במערת המכפלה באמצעות חלוקתה בין המוסלמים ליהודים.  מאז ירד מפלס האלימות באזור מערת המכפלה כמעט לאפס.

המטה המשותף של תנועות הר הבית והמקדש קורא לממשלה לשנות כיוון ב - 180 מעלות ולהוכיח לטרוריסטים ותומכיהם כי הטרור לא משתלם - על הממשלה להודיע כי הר הבית יחולק באורח שוויוני בין היהודים למוסלמים.  המוסלמים יקבלו את מסגד אל אקצה בצד הדרומי שוני המסגדים הסמוכים לו, והיהודים יקבלו את אזור כיפת הסלע.  המשטרה תהיה נוכחת בהר הבית 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, ובני כל הדתות יהנו מהסדרי כניסה שוויוניים. 

באמצעות צעד זה תוכיח מדינת ישראל כי היא הריבונית בהר הבית ובכל חלקי ירושלים, והטרור לא רק שאינו משתלם, אלא פוגע בשולחיו ומבצעיו.

רק חלוקת הר הבית תסיים את האנתיפאדה ה - 3 - וטוב הממשלת ישראל תעשה זאת לפני הפיגועים הבאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה