יום ראשון, 19 באוקטובר 2014

נתניהו שוב נכנע! הכתובת (צלבי קרס) על הקיר (של הר הבית)

נתניהו נכנע לחמאס || מיבא מחבלים מעזה להר הבית


יהודים שעלו הבוקר (יום ראשון) להר הבית
כחלק מתכתיבי הכניעה של החמאס לממשלת ישראל, נתניהו פוגע בחופש הגישה של היהודים למקום הקדוש, ומאפשר כניסת מחבלי חמאס מעזה להר הבית. מחבלי עזה הצטרפו למחבלי ירושלים, הגליל והמשולש. יחד הם מחללים את קדושת ההר, מתפרעים, פוגעים בשוטרים ומשאירים זוהמה בדמות כתובות נאציות ואנטישמיות.


↓ איפה שי ניצן וציפי לבני? זה לא תג מחיר?
  
צלב קרס ומגן דוד
בהר הבית מול מקום המקדש

ביום הראשון של חג הסוכות סגר נתניהו את הר הבית כליל ליהודים. בשמיני עצרת - שמחת תורה הוא מנע מיהודים להכנס לרוב שטח ההר והתיר הצצה חטופה ויציאה חפוזה מחרחק 60 מטר מהכניסה.

למחרת שמיני עצרת הוא הכניס להר הבית כמאתיים מחבלים מעזה, כחלק מהסכם הכניעה שלו מול החמאס. מחבלי עזה הביעו הזדהות גלויה עם האחים המוסלמים והשאירו בהר הבית כתובות נאצה אנטישמיות.

בכתובות המרוססות ב'ספריי תג מחיר' ציירו המוסלמים מגן דוד לצד צלב קרס נאצי. הכתובות רוססו בהר הבית, על הקירות, המדרגות, והרצפה, במהלך הימים האחרונים בהם לא הותר ליהודים להיכנס להר בגלל התפרעויות רעולי פנים ומפירי סדר שנשכרו לשם כך על ידי התנועה האיסלמית של ראאד סאלח. הפעילות הטרורריסטית ממומנת על ידי חמאס, כפי שחשפו משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי.
מחבלי חמאס מעזה בהר הבית


רק הבוקר לאחר שתמו כל חגי תשרי, נפתח הר הבית מחדש לכניסת יהודים. עשרות יהודים שעלו למקום נדהמו לראות את כתובות הנאצה במקום, והביעו פליאה איך לא מנעה זאת המשטרה ומדוע המשטרה לא מחקה אותם עדיין.

תום ניסני, סטודנט מהאוניברסיטה העברית ופעיל מרכזי בתנועת "אם תרצו", נמנה על ראשוני העולים הבוקר להר הבית ונחשף למראה המזעזע. ניסני סיפר כי הוא ראה בהר הבית מרוססות כ-5 כתובות כאלו, שטרם נמחקו על ידי משטרת ישראל.

"מדהים בעיניי לראות כיצד "עם" מומצא שהתחנך וגדל על ברכי הנאציזם וקשר עמו קשרים פומביים מעז להשוות משהו, כל דבר, לנאציזם". מסביר ניסני ומוסיף כי "בסופו של דבר מדובר בעוד סימפטום להיעדר הריבונות בהר הבית".

"אז... איזה שר, נשיא או ח"כ מהשמאל מתנדב לגנות את תג המחיר הזה?" שואל ניסני.
 
מחבלי חמאס מעזה בדרך להר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה