יום שישי, 22 באוגוסט 2014

פייגלין מזהיר את נתניהו משותפות ברצח

נתניהו, אל תהיה שותף ברצח יהודי || במכתב לנתניהו, מזהיר פייגלין מהעלול להתרחש בהר הבית

שרפת תחנת המשטרה בהר הבית
סגן יו"ר הכנסת וחבר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ משה פייגלין שיגר מכתב לראש הממשלה תחת הכותרת: "אזהרה מפני הסלמה מסוכנת של אלימות החמאס בהר הבית".

פייגלין מזכיר את שריפת תחנת המשטרה בהר הבית והנפת דגלי חמאס ודעא"ש בהר הבית ומציין את ההקצנה בהתקפות הערבים כלפי יהודים בהר הבית.

פייגלין קורא לנתניהו להתעשת ולזכור את דברי המשורר הלאומי: "השולט בהר, שולט בארץ"

↓ המכתב המלא

לכבוד
מר בנימין נתניהו 
ראש הממשלה 
ירושלים

הנדון: אזהרה מפני הסלמה מסוכנת של אלימות החמאס בהר הבית 

א.נ.

מכתבו של משה פייגלין לראש הממשלה נתניהו
בימים האחרונים הסלימה נציגות החמאס בהר הבית את מאבקה ביהודים העולים להר.

הסלמה זו באה לידי ביטוי בכיבוש, בזיזת ושריפת נקודת המשטרה במקום, בהנפת דגלי חמאס ודעא"ש והחמור מכל - בהתקפות פיזיות על העולים ופגיעה גם בילדים ובנשים. 

בישיבת ועדת הפנים מיום י"ז אב תשע"ד (13/8/14) הזהרתי כי התנהלות משטרת ישראל בהר הבית עלולה להביא לרצח יהודים בהר הבית ודרשתי להרחיק את קבוצות הפרובוקציה של החמאס מההר, או לפחות להרחיקן מרחק רב מקבוצות היהודים העולים להר. 

בעלייתי האחרונה להר ביום א' כ"א אב הוכיחה המשטרה שהיא מסוגלת למנוע מקבוצות אלו לעלות להר ולהתקרב אלי ולקבוצה שעלתה יחד איתי. אינני מבין מדוע אזרחים מהשורה מופלים בהר לרעה ומופקרים להטרדות שהולכות ונעשות קשות ואלימות מיום ליום. 

כבר שנים שישראל מרמה עצמה לחשוב שהיא מסוגלת לשלוט בגובה הלהבות בלי להשיב לעצמה את השלטון המלא בהר. כמו עכשיו בעזה, כך בהר הבית, תוצאת הגישה הזו הפוכה. האלימות בהר גוברת והופכת לסכנת חיים של ממש, והריבונות בירושלים בפרט ובארץ בכלל - הולכת ונשמטת מידנו. אני חוזר ומתריע בפניך כי גישה זו שלא מאפשרת למשטרת ישראל לסלק את נציגי ונציגות החמאס מהר הבית תביא חלילה וחס לאסון כבד. 

יהודים נרדפים, מושפלים ומוכים בהר, רק בשל היותם יהודים. כל זאת בחסות משטרת ישראל שמלווה את קבוצות העולים להר, תוך שהיא מאפשרת לקבוצות הפורעים של החמאס להשתולל באופן כמעט חופשי, אך מקפידה לעצור כל יהודי המעז להניע את שפתיו – שמא התפלל חלילה.

המשך התנהלות זו יביא לצערי למחיר דמים שאחריו אתה וממשלתך לא תוכלו לרחוץ בניקיון כפיכם ולומר "ידינו לא שפכו את הדם הזה". 

אני שב ומתריע כי חוסר ההכרעה מול החמאס בהר הבית ובכל מקום , מהווה חתירה מסוכנת תחת עצם קיומנו יותר מכל המנהרות שהתגלו ברצועת עזה. תחושת הניצחון שאנו מאפשרים לאויבנו לחוש בליבה של עיר בירתנו מלבה אצלם את התקווה שניתן להכריע אותנו, ומעודדת אותם ואת כל חבריהם בעולם להמשיך במסע להשמדתנו.

אני קורא לך, ראש ממשלת ישראל, להתעשת, לזכור את דברי משורר הקטרוג והאמונה – אצ"ג "השולט בהר שולט בארץ" ולבצע את חובתך בימים אלו, להגנה על ביטחונו וריבונותו של עמנו בלב בירתנו ובארץ כולה. 

בכבוד רב,
משה פייגלין


העתק: 
שרי הממשלה 
יו"ר הכנסת 
יו"ר ועדת הפנים – חה"כ מירי רגב 
מפכ"ל משטרת ישראל – יוחנן דנינו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה