יום ראשון, 13 ביולי 2014

צפו: המשטרה איפשרה לערבים להכניס חזיזים וזיקוקים להר הבית למרות שידעה מראש על כוונתם להשתולל

המלחמה על (הר) הבית || ממשלת נתניהו/ ליברמן/ אהרונוביץ' מפחדת להכנס בחמאס אפילו בלב ירושלים

הערבים התכוונו להשתולל ולמנוע כניסת יהודים להר הבית. המשטרה ידעה מראש על כוונתם. למרות זאת המחבלים הכניסו להר הבית חזיזים וזיקוקים. המשטרה נערכה עם חמישים שוטרי יס"מ, שלא הצליחו למנוע את השתוללות הערבים וחלקם מהשוטרים נפצעו. 
נקודת זכות - למרות המתח המשטרה פתחה את הר הבית ליהודים למשך כחצי שעה.

↓ עזה או הר הבית - מצא את ההבדלים

הר הבית: ערבים מתבצרים באל אקצה ופצעים שוטרים

פרוטוקול בית המשפט
העדות של אבי ביטון על סגירת הר הבית ליהודים
מפקד מרחב דוד במשטרה נצ"מ אבי ביטון העיד היום ביוזמתו בבית המשפט השלום בירושלים במסגרת משפט תביעה של יהודה גליק נגד המשטרה. במסגרת עדותו הוא נשאל על ידי עו"ד אביעד ויסולי - בא כח התובע לגבי אירועי הבוקר (ראשון) בהר הבית ומסר פרטים מודיעיניים לגבי מה שקדם למהומות הבוקר בהר הבית

ואלו דבריו: "כבר ביום חמישי קיבלנו מידע מודיעיני על כוונות של המוסלמים להפר היום את הסדר בהר הבית". עוד אמר ביטון כי "אתמול בלילה התבצרו במסגד אל אקצה עשרות מוסלמים רעולי פנים, ההתבצרות כלל הכנת אבנים וזיקוקים".

לקראת שעת הפתיחה הקבועה להר הבית, גויסו למעלה מ-50 לוחמי יס"מ לאבטח את הסדר בהר. מספר שוטרים נפצעו בהתפרעות המוסלמים. ובשעה 8:30 המשטרה נכנעה וסגרה את הר הבית בפני יהודים ותיירים כאחד. 

לשאלת עו"ד אביעד ויסולי יו"ר מטה ארגוני המקדש, מדוע איפשר למוסלמים להכניס חזיזים להר הבית, והאם המשטרה עורכת למוסלמים הנכנסים להר בדיקה זהה לזו שהיא עורכת ליהודים? הודה נצ"מ ביטון שהבידוק אכן אינו דומה. אם כי טען ש"יש לנו הרבה מאד עצורים היום בגין הפרות סדר, ועוד ייעצרו עוד".

תגובת המטה המשותף לארגוני המקדש:
במטה ארגוני המקדש תמהים על התנהלות המשטרה שנכשלת פעם אחר פעם במניעת הכנסת חזיזים וזיקוקים להר הבית, למרות היותו מתחם סגור. בעקבות היכרות עם השטח, אין ספק שלו המשטרה היתה מקבלת הוראות מתאימות מהדרג המדיני, היא היתה עומדת במשימה ומונעת מהאספסוף הערבי להשתולל בהר הבית ולהביס שוב ושוב את המשטרה.

משטרת ישראל מטרטרת את העולים בשער היהודים, במגנומטר, בבדיקת כבודה, ובחיטוט בבגדים בחיפוש תשמישי קדושה, נוהגת בכפפות של משי במוסלמים המתפרעים בהר בתדירות גבוהה. המשטרה אפילו לא מעבירה אותם בבדיקה הבסיסית שהיא עורכת ליהודים הנכנסים לרחבת הכותל.

למרות הביקורת על המשטרה, מבקש המטה המשותף לציין לטובה שחרף השתוללות האספסוף הערבי, פתחה המשטרה את הר הבית ליהודים לזמן קצר.

תגובה 1:

  1. אחרי השקרים של פרסום הנתונים על-ידי ועדת השרים ולפיהם ישנה עלייה בגיוס החרדים לצה"ל, נשמעת ביקורת נוספת, הפעם מפי בכיר לשעבר בצה"ל שעסק במשך שנים בגיוס חרדים. לדבריו המגמה הפוכה לחלוטין וכי ישנה ירידה משמעותית!!!!!!!!!!!!! הם פשוט שקרנים. אין סיבה לגייס בכח אף אחד. עמותת חדו"ש הוכיחו שרובם המוחלט של המתגייסים הם מלפני העברת החוק, ואילו לאחר ההעברה ברוך השם חלה ירידה דרמטית גם בייחס לתקופה זו בשנים הקודמות! לכולם היה ברור שחוק הגיוס לחרדים רק יסיג את החרדים אחורה. כל המלחמה לגייס חרדים היא מלחמה נגד השם לא לשכוח מה עומד מאחורי הכל! אמת ואמונה בכל מילה. שייראו וייראו איך השם ית' מגין על החרדים, עם ישראל תחזרו בתשובה, להיתחזק בשמירת שבת תורה ומצוות..בלי לימוד תורה וקיומה אין הגנה לעם ישראל.

    הרב, סא"ל רם משה ראבד שכיהן כרב חיל האוויר, דוחה על הסף את הטענות כי ישנה עלייה משמעותית בגיוס החרדים לצה"ל. "מאוד התפלאתי מהנתונים מאחר ואני עוקב אחרי הנושא הזה, ובאופן קבוע אני שומע כי ישנה ירידה משמעותית ביותר בגיוס החרדים מאז חקיקת החוק, גם שר הביטחון אמר את זה". ברוך השם חלה ירידה דרמטית. תבין ש"חילוני" זה שקר, זו המצאה, זו התכחשות למי שאתה באמת..

    עליות לארץ לא התחילו כשהרצל הוזה המדינה התחיל לדבר על זה. המון ישובים קמו ע"י חרדים הרבה לפני שהמדינה חשבה לקום!!! ואז הגיעו קבוצת אנשים שהסתובבו בעולם וטענו שהם היהודים האמיתיים, לקחו את כל התקציבים לעצמם ולא נתנו לחרדים! כל חרדי שהגיע לארץ גזזו לו את הפאות (תימנים וכדומה) לחרדים אחרים לא נתנו סרטיפיקטים להיכנס וכו'. אני דור 11 בארץ!!! הייתי כאן לפני המדינה ואשאר כאן גם אחרי שכולכם תרדו מהארץ! תחשבן כמה זמן זה 11 דורות... - רמז: זה היה הרבה לפני העלייה הראשונה...

    משכך פנה הרב ראבד לגורמים בצה"ל האמונים על גיוס מלשבי"ם (מיועדים לשירות ביטחון) והם לא הבינו את פשר הנתונים שהתפרסמו. "לא הבנתי איך לפתע פתאום חלה עלייה, כשידוע לכולם שיש ירידה פניתי לגורמים בצה"ל גורמים שיש להם קשר ישיר עם אגף כוח אדם שיסבירו לי איך זה יכול להיות, והם פשוט לא האמינו שמישהו פרסם כזה נתון. הם לא יודעים איך יכול להתפרסם כזה נתון כי הם לא מכירים את זה בכלל",

    "כולם יודעים על ירידה בגיוס החרדים", אומר הרב ראבד ותוהה, "איך בכלל אפשר לחשוב על עלייה זה הרי סותר כל היגיון. מדוע שהציבור החרדי פתאום יעלה באחוזי הגיוס, מה קרה כאן שהציבור החרדי יתגייס? אני אומר זאת בצער רב מכיוון שבמשך השנים מי שלא למד בישיבה לאחר התייעצות עם רבותיו קיבל אישור והתגייס ובצבא היו הרבה חרדים, ואז הגיע חוק הגיוס שהרס את הכל" וברוך השם חלה ירידה דרמטית.

    אחוז ממש נמוך מאוד מאוד של חרדים מתגייסים כך שכל שינוי קטן יכול להצביע על עליה גדולה אבל זה בולשיט בהחלט. מתחקירים כבר למדנו שהחרדים הם לא חרדים באמת אלא דתיים לאומיים ואף חילונים שבעבר היו חרדים אבל מקמבנים אותם כדי שיקבלו ת״ש.

    הכרזה בשם בחורי הישיבות ואברכי הכוללים:
    אנו ציבור לומדי התורה איננו מתאבדים, איננו מתכוננים להפקיר את עצמנו וילדנו, וגם לא אתכם – אתם שרוצים לגייס את לומדי התורה ולכרות את הענף עליו אתם יושבים, ולכן, שיחליטו אשר יחליטו, ויגזרו את מה שיגזרנו, אף אחד מאיתנו לא יעזוב את לימוד התורה, נשב בכלא, נגייס כספים מתורמים להמשך הלימוד, ונמשיך ללמוד. אבותינו מסרו עצמם להריגה על לימוד התורה, אז ישיבה בכלא וסנקציות כלכליות זה קטן עלינו. כמו שבג"ץ לא יכל להכריח את תושבי עמנואל לעשות דבר בניגוד לאדמו"ר שלהם, וההורים נכנסו לכלא בראש מורם, כך נעמוד על משמר התורה במסירות נפש עד ביאת המשיח.

    השבמחק