יום שני, 21 ביולי 2014

שוב הר הבית סגור ליהודים, שוב אהרונוביץ' משקר

ליברמן ואהרונוביץ'  || גדולים בדיבורים, אפס במעשים

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjY54FJqQ4wLCV4lkkGH3uPAqRD37SLawQsFAYhgQLL48szO7dTCjMgUoHY86MFx8DAL3ntW3U30P6-lHY_KOy7lsEk9gpcNK4ZZGtRxyk3Ne_s6QcL59GY2PeuPCJCm01jtnEZqQ4FBUk/s1600/%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C+%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A0%D7%95.pngהערבים מדווחים שהר הבית יהיה סגור ליהודים, מוקד המשטרה מאשר את טענתם, אולם בפיקוד הבכיר של המשטרה ממשיכים לשקר ולהכחיש, כנראה בהוראה אהרונוביץ'.

↓ משטרת ישראל - אחד בפה ואחד בשטח
כמו אתמול, גם היום התקשר יהודה גליק למפקד מרחב דוד במשטרת ישראל - נצ"מ אבי ביטון ושאל אותו האם הר הבית יפתח היום ליהודים.

כמו אתמול, גם היום ענה לו ביטון שאין לדעת עד הרגע האחרון וכי הדבר ישקל כל יום מחדש בהערכת מצב ויוחלט ברגע האחרון כיצד לנהוג.

כמו אתמול, גם היום בשעה 7:30 הודיע ביטון לגליק, כי לאחר הערכת מצב של הפיקוד הבכיר, הוחלט לא לאפשר כניסת יהודים להר הבית.

כמו אתמול, גם היום יהודים שהתקשרו למוקד המשטרה בהר הבית - מספר טלפון 02-6226250, שמעו מהמוקדן שהר הבית יהיה סגור עד לאחר הרמאדן - בדומה לפרסומי הערבים ובניגוד לדבריו של מפקד המרחב.
↓ השקרן - הם לא משקרים על דעת עצמם

יובהר - לדעת רוב עולי הר הבית, הבעיה לא נעוצה במשטרת ירושלים וגם לא במשטרת ישראל, מקור הבעיה הוא השר לביטחון פנים - אהרונוביץ' וראש הממשלה בנימין נתניהו. ידוע לנו בוודאות, שהמשטרה לא פועלת כפי שהיתה רוצה לפעול וכפי שהיא מבינה.

אהרונוביץ' כובל את ידי המשטרה ולא מאפשר לה לטפל בפורעים כנדרש ומאלץ אותה לפעול בניגוד להגיון, לסכן את שוטריה ולשקר לאזרחים. פעמים רבות מנע השר ממשטרת ירושלים להכנס לאל-אקצה ולטפל בפורעים ערבים שירו זיקוקים על שוטרים וסיכנו את חייהם, למרות תחנוני הדרגים הבכירים במשטרה.

מדיניות הממשלה והשר מטעמה גורמים למרמור רב בקרב כל כוחות המשטרה (כחולים, מג"ב ויס"מ) בכל הדרגים בירושלים בכלל ובהר הבית בפרט. המרמור חמור שבעתיים בימים אלו שמצד אחד כוחותינו מחרפים את נפשם אל מול האויב הערבי בעזה ומצד שני הממשלה משפילה את כוחותינו אל מול אותו אוייב בירושלים (ר' גם שוטרים מתלוננים: נמאס לנו להיות בשר תותחים של אהרונוביץ').

כבר כמה ימים, ארגוני החבלה הערבים שעוסקים בהר הבית מדווחים על סיכום עם משטרת ישראל, שהר הבית יסגר ליהודים בשבועיים האחרונים של חודש הרמדאן, אולם במשטרת ירושלים מכחישים זאת מכל וכל.

נראה שמדובר בפרס מאת אהרונוביץ' על ההשתוללות הערבית בהר הבית, על ירי הזיקוקים על שוטרים, על השחתת התשתית של הרכבת הקלה ועל עוד כהנה וכהנה. מי יודע אולי מדובר בפרס לחמאס על ירי הטילים מעזה ומתן הזדמנות לליברמן להתפלג כעת ולצבור כח פוליטי.

בזמן שהצבא עסוק בלוחמה עקובה מדם מול החמאס, ליברמן עסוק בצורה צינית בפעילות פוליטית, תוך הונאת הציבור ומעמיד פני פוליטיקאי לאומי עם נטייות ימניות. מנגד הוא שולח את עושה דברו אהרונוביץ' לנסות לשבות את ליבם של הערבים ולהתרפס בפניהם.

מקורות המימון של הפורעים בהר הבית אינם סוד. לאחרונה נחשפה בתקשורת העובדה שהמימון לפורעים הערבים בהר הבית מגיע ישירות מהחמאס. החמאס מבין שעם ללא עמוד שדרה, שלא מסוגל לעמוד מול אספסוף צעקני ולשמור על המקום הקדוש לו ביותר, לא מסוגל לשמור גן על ארצו ולא מסוגל להגן על אזרחיו. את מה שהחמאס מבין, אהרונוביץ' לא מבין או שזה לא מעניין אותו.

תגובה 1:

  1. מה הפלא שאנחנו לא מנצחים את אויבינו בעזה אם לא אכפת לעם ישראל מהחילול ה שיש בהר בית ה למה שיהיה אכפת לו מבתינו

    השבמחק