יום שישי, 25 ביולי 2014

משטרה בקריסה

ליברמן ואהרונוביץ' ממוטטים את המשטרה || האספסוף הערבי הביס את משטרת ישראל

מאות מוסלמים התפרעו הלילה גם בהר הבית, לרגל ליל השלום המוסלמי שנחגג לקראת סוף הראמדאן. המשטרה ניסתה להתגונן, אבל אהרונוביץ' אסר לפגוע במחבלים.

שוטרים נסוגים מפני אספסוף ערבי בהר הבית

↓ צה"ל כובש את עזה, החמאס כובש את ירושלים

ציוד משטרתי שנבזז בידי אספסוף ערבי בהר הבית
לאחר שירו על השוטרים חזיזים וזיקוקים, פרצו הפורעים להר הבית מכמה שערים. שעטו פנימה, הפכו את שמשיות הרמאדן על השוטרים ונגדם, פרצו את תחנת המשטרה בהר, בזזו את הציוד המשטרתי במקום, והציתו את התחנה. 

מלבד ציוד אישי גם דוחות משטרה שהיו בתחנה נבזזו וחלקם הוצתו. את המגינים בזזו הפורעים כדי להגן על עצמם מכדורי הגומי שירו השוטרים לפיזורי הפרות הסדר.

לאחר שתחנת המשטרה נשרפה, ניפצו הפורעים את שלטי המשטרה מהתחנה, השחיתו את קירותיו בכתובות גנאי והסתה, ובסיומם תלו את דגל פלסטין על גג התחנה.

במשך כל חודש הראמדאן התפרעו המוסלמים בהר הבית, כל ההתפרעויות החמורות ארעו בימים שהיו למשטרה ידיעות מוקדמות על הכוונות, ובהתאם לכך אסרה המשטרה כניסת צעירים להר, מה שלא מנע את ההתפרעויות.
ציוד משטרתי שנבזז בידי אספסוף ערבי בהר הבית

קצת הומור: תגובת אהרונוביץ'

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' הגיע לרחבת הכותל בירושלים והתייחס לאירועים. הוא לא אמר מילה את תבוסת המשטרה ולא התייחס לחלקו בעידוד ההתפרעויות. כדרכו, הוא התרברב ואיים והזהיר וכה הוא אמר:



 "אנחנו מרגישים עליית מדרגה, בדגש על ירושלים, על הכניסות לבירה ועל אזור העוטף" והוסיף, שכעת מתקיימת הערכת מצב בהר הבית. "מי שמנסה לפגוע ולקחת את החוק לידיים יסתכן בתגובה חריפה מאוד של המשטרה ושל כוחות הביטחון. לא נאפשר הפרות סדר", הדגיש השר.



תגובת פעילי הר הבית

תחנת המשטרה בהר הבית עולה באש
פעילים במטה ארגוני המקדש מאשימים את השר אהרונוביץ' בהפקרת הסדר הציבורי וסיכון חיי השוטרים. למרות הידיעות המודיעיניות המוקדמות התעקש אהרונוביץ' לפתוח את הר הבית לכניסת מוסלמים ולא נענה לבקשות לסגור בפניהם כליל את שערי ההר.

פעילי המקדש מדווחים כי ידי הדרגים המבצעיים במשטרה כבולות בהחלטות הדרג המדיני שמונע מהם פעולות רבות כסגירת ההר והוצאת מתפרעים מתחומו, בעיקר בגלל ממניעי נראות ותדמית.

גורמים במטה מגחכים על תגובתו המתלהמת של השר ומזכירים שהערכות המצב, להן הוא שותף, מסתיימות בדרך כלל בהחלטות לפגוע עוד בעמד היהודי של הר הבית ומתן פרסי עידוד לפורעים.

תנועות המקדש קוראות לראש הממשלה להתעשת, לפטר את השר הכושל ולמנות שר מקצועי שידע למגר את הטרור הערבי המאורגן בערי ישראל ובפרט בירושלים ובהר הבית וידע לחזק את ריבונות ישראל בעיר בירתה וגם בגליל ובנגב.


ועוד שאלה אישית, קצת מרגיזה, לקראת תשעה באב:

איפה הרבנים שמתנגדים לעליית יהודים להר הבית, הלא הם טוענים שהם אוהבים את הר הבית מרחוק?

איפה הלב היהודי שלכם? תראו איזה חורבן אתם מביאים עלינו בהפקרת הר הבית לאוייב.

איך תסתכלו על עצמכם בנראה בתשעה באב? הרי אתם שותפים המו ידיכם בחורבן המתמשך?

אולי עדיף שתהפכו את ימי בין המיצרים לימי חשבון נפש בשבילכם, לפני שתהפכו עלינו את תקומת ישראל בארצו לאסון יום הכפורים.

ואולי הרבנים לא אשמים, אלא אלו שנתלים בהם ולא עולים להר הבית. ואלי הם מביאים על עצמנו חורבן בדיוק כמו שאלו שנשארו באירופה של היטלר ונתלו ברבנים, נתלו בסוף ע"י היטלר ימ"ש??!

ושוב סליחה על הבוטות, אבל קשה לעמוד מהצד ולראות את השאננות והצביעות של כולנו.

ראו גם:

ציוד משטרתי שנבזז בידי אספסוף ערבי בהר הבית

ציוד משטרתי שנבזז בידי אספסוף ערבי בהר הבית
ציוד משטרתי שנבזז בידי אספסוף ערבי בהר הבית
כתובות נאצה על קיר תחנת המשטרה בהר הבית
דגל האוייב מונף על גג משטרת הר הבית
תחנת משטרת הר הבית לאחר הביזה
הר הבית איפה המשטרה?

הר הבית. אספסוף ערבי חוגג, המשטרה נעלמה
הר הבית איפה המשטרה?

5 תגובות:

  1. כםי שהזכרתי קודם נכיר לבינימין ניתניהו את משתין בקיר
    אפס היגיון מקסימום צאצאים של הרצל המסריח ובן גוריון תלויים על חבל
    וכמובן תשלום זכויות יוצרים עבור השם שגנבו "ציונים", ואיך ישלמו הרי כסף אין לם , אלא בעבדות הם בינהם ובני בניהם עד עולם

    השבמחק
  2. הנה ינום ויישן שוטר ישראל

    השבמחק
  3. מצד אחד מאשים המחבר את רב הרבנים, היות והם מתנגדים לעלית יהודים להר הבית. מצד שני הוא מאשים את אלו שנשמעים לאותם רבנים. לבסוף, מתלונן המחבר בחוצפתו על "השאננות והצביעות של כולנו", כאילו שאני ודומי לוקים בהן.
    לאמיתו של דבר, הגיע הזמן שכל יהודי אמיץ יקרא לילד בשמו: השקפת היהדות האורתודוקסית היא היא האשמה במצב. עמדתן של תנועות המקדש השונות היא די יוצאת דופן במרחב האורתודוקסי. לכן הסתירה שמביא מחבר הכתבה היא רק מדומה.

    השבמחק
    תשובות
    1. המחבר צודק בריבוע כל יהודי מתפלל 3 פעמים ביום יהי רצון...שיבנה המקדש במהרה בימינו ומה אנחנו עושים בשביל שהמקדש יבנה והאלה שאומרים שלא הגיע הזמן אז 3 פעמים ביום הם מראים את הצביעות הזאת

      מחק
    2. עדיין קיימים שומרי מצוות שמתפללים פעמיים ביום היות ולא אמצו את ההוספה הרבנית.
      רבים מאד מבין האורתודוקסים שקוראים בתפילותיהם את המילים הללו לא מתכוונים באמת לתפילתם.
      ואני צודק יותר ממחבר הכתבה.

      מחק