יום שני, 21 ביולי 2014

שוטרים מתלוננים: נמאס לנו להיות בשר תותחים של אהרונוביץ'

שוטרים בעת מהומות בהר הבית למצולמים אין קשר לכתבה
שוטרים פונים לאהרונוביץ' || אתה בצד שלנו או שלהם?
שוב הערבים משתוללים, שוב השוטרים סופגים ולא רשאים להגיב, שוב הר הבית נסגר בפני יהודים ותיירים.
שוטרים מתלוננים: אהרונוביץ' הפך אותנו לברווזים במטווח. מרגישים שמעניין אותו שלום הפורעים יותר משלום השוטרים והאזרחים.

↓ אהרונוביץ' תחליט, אתה בצד שלנו או שלהם?

משטרה כבולה. אספסוף ערבי בהר הבית
עולי הר הבית מביעים תסכול רב לנוכח התנהלות המשטרה בהר הבית. הריטואל חוזר על עצמו - הערבים משתוללים, היהודים נענשים. כל אימת שהערבים מחליטים לשבור את הכלים, המשטרה מקפלת את הזנב וסוגרת את הר הבית לכניסת יהודים.

אנחנו ממליצים לעולים היקרים, לחשוב רגע לפני שמוציאים את התסכול המוצדק כלפי השוטרים בשטח ואפילו כלפי הפיקוד הבכיר בשטח. הקשיבו לדברי השוטרים, נסו להבין את מצבם ויותר חשוב, את התסכול המוצדק ראוי להפנות כלפי מי שבידו לשנות - ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר יצחק אהרונוביץ' והפטרון הפוליטי שלו אביגדור ליברמן.

משטרה כבולה. אספסוף ערבי בהר הבית
באורח פלא, הערבים מצליחים שוב ושוב להחדיר חומרי נפץ להר הבית ולשתמש בהם כנגד השוטרים. השוטרים מרגישים שמסכנים את חייהם ללא כל סיבה וקושרים את ידיהם מאחורי הגב.

ממידע שהגיע לידי מערכת האתר עולה, שקיים מרמור רב בקרב קצינים ושוטרים בהר הבית לנוכח התנהלות המשטרה. משיחות הן עם קצינים במקום והן עם שוטרים זוטרים, עולה תמונה בעייתית ביותר. לעומת הבדיקה הדקדקנית שעורכת המשטרה ליהודים ולתיירים בשער המוגרבים, לא נערכות בדיקות מסודרות לערבים שנכנסים להר הבית שאר השערים.

משטרה כבולה. אספסוף ערבי בהר הבית
הר הבית הינו מתחם סגור ומתוחם, אשר הכניסה אליו אפשרית רק דרך שערים, שכולם מאוישים בשוטרים. למרות זאת מצליחים שוב ושוב ערבים להכניס פנימה נפצים וזיקוקים ולפגוע באמצעותם בשוטרים ולסכן את חייהם. לפני כשנה וחצי ניצל בנס שוטר שבגדיו עלו באש לאחר שהושלך עליו בקבוק תבערה (ר' כתבה >).

השוטרים טוענים שמעולם לא היה שר משטרה כה גרוע, אשר מפקיר ביודעין את שוטריו ומסכן את שלומם, בניסיון לברוח מעימות עם הערבים. הם מציינים שזה המצב בכל ירושלים ושלמרות הנזק הרב לרכוש וסיכון חיי אזרחים ושוטרים, הוא מנע משוטריו להגיב באופן הולם ולעצור את השתוללות האספסוף.

משטרה כבולה. אספסוף ערבי בהר הבית
השוטרים מביעים תמיכה ואפילו הערצה למתפללים היהודים שלא מוותרים וממשיכים לעלות להר הבית, למרות האיומים של המחבלים הערבים. הם רואים כיצד מפקדיהם מאפשרים לאספסוף להתקרב לעולים היהודים, לצעוק, לחרף ולגדף אותם, בעוד השוטרים נאלצים ליצור חיץ אנושי , אך מנועים מלהגיב כלפי ההסתה הגלויה.

הדבר חורה להם ביותר במיוחד עכשיו, כאשר חבריהם מחרפים את נפשם המלחמה באוייב בעזה, בעוד הם נאלצים לחפות כאן על ערבים שמזדהים בגלוי עם האוייב, מביעים תמיכה גלויה ברצח יהודים וקוראים קריאות גזעניות נגד המדינה ונגד עם ישראל.

מפאת כבוד הגולשים ומפאת מאורעות השעה, נמנענו מלהביא את דעת השוטרים על הפיקוד הבכיר ובפרט על השר אהרונוביץ'  ואת דבריהם הבוטים כלפיהם.



תגובה 1:

  1. טוב לשמוע את זה. מתקן קצת את הדימוי של השוטרים בעיני

    השבמחק