יום שני, 23 ביוני 2014

צפו: אהרונוביץ' משתולל בוועדת הפנים ולא נותן להעביר ביקורת על המשטרה

יצחק אהרונוביץ' הבייתה!!
הדג מסריח מהראש || לא סתם הולכת וגוברת הדרישה להדיח את השר הכושל | בכל דיון ובכל מחדל של המשטרה הוא הראשון שנחלץ להגן על המערכת ולא מאפשר לשום אדם להעביר ביקורת

הבוקר בדיון שקיימה חברת הכנסת מירי רגב בוועדת הפנים של הכנסת, דרשה רגב מממ"ז ירושלים יסוי פריינטי להסביר מדוע כשהמוסלמים מבצעים פרובוקציות בהר הבית, המשטרה סוגרת את הר הבית ליהודים ומשאירה אותו פתוח למוסלמים.

שר המשטרה יצחק אהרונוביץ' התפרץ בדיון ודרש מרגב להפסיק לעלוב בפריינטי, 'תכבדי את המדים שלו, הוא קצין בכיר, איך מעליבה אותו'. 'אני יגן עליך' אמר אהרונוביץ.

אמש דווח כי ח"כ משה פייגלין יצטרף אף הוא לדרישה ההכרחית להדיח את שר המשטרה הכושל, פייגלין פירסם בעמוד הפייסבוק שלו תמונה מזעזעת בו נראית קבוצת ילדים מוסלמים בהר הבית במהלך 'קייטנה' מסמנים בידם 3 אצבעות כנגד 3 חטופים יהודים.

צפו בשר המשטרה יצחק אהרונוביץ משתולל בדיון בכנסת ולא מרשה להעביר ביקורת על המשטרה

'קייטנה' בהר הבית - ילדים מוסלמים מניפים 3 אצבעות לאות ניצחון, כנגד 3 החטופים היהודים

7 תגובות:

  1. איזה בן אדם פתתי ורדוד. שילך הביתה הוא נכשל במזיד בכל מה שעשה. נראה כאילו יהיה לו הקפת לב.

    השבמחק
  2. השר הכי גרוע בממשלה הזו. הבייתה ומהר!

    השבמחק
  3. שני סוכני סמול קיצוני !

    השבמחק
  4. שני סובייטים

    השבמחק
  5. הוא הפיון של ליברמן. ליברמן עשה עיסקה עם חונטת המשפטיזציה שיעזבו אותו במנוחה והשר אהרונוביץ יפקיר את ביטחון האזרחים, יפקיר את הר הבית ויגבה את המשטרע בכל מחדליה. השר עצמו הוא מושחת ומטומטם עם רישיון.

    השבמחק
  6. איך האפס בן אפס הזה ממשיך לכהן בתפקידו? הממשלה יורקת בפרצופיהן של משפחות החטופים. האיש הזה אהרונוביץ', שהוריו מתהפכים בקברם נוכח ההתבזויות היומיומיות שלו, הוא גזען שפל ואדם שהשנאה לעמו נוזלת לו מן האוזניים.

    השבמחק