יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

עשרות חרדים עלו להר הבית, המשטרה התנכלה

ילדים בהר הבית היום
למעלה מ-80 אברכים, בחורי ישיבה, וילדי ת"ת || עלו להר הבית בקדושה ובטהרה ובמקומות המותרים  | 2 קטינים נעצרו בהר, הראשון בן ה-7 טען שנפל על הרצפה, אפילו מכנסיו הקרועים לא הועילו לו מול אטימות השוטרים המוסלמים. | חברו שניסה לגונן עליו נעצר בעוון 'שיתוף פעולה וקשירת קשר עם מפירי סדר ציבורי'

נוכח תקופת בין הזמנים ובעקבות חופשת הלימודים, לעליה הצטרפו עשרות ילדי תלמודי התורה ובחורי ישיבות רבים, שעלו כולם בקדושה ובטהרה ובמקומות המותרים בלבד.

המשטרה התנכלה לקבוצת החרדים, חילקה אותם ל-3 קבוצות נפרדות, בהר עצמו השוטרים האיצו בעולים כל העת ולא נתנו מנוח ומרגוע אף לא רגע אחד של עמידה על מקום אחד.

לדברי הרב פרטיג כל השוטרים שהיו בהר הבית הם מוסלמים עוינים אויבים ורשעים שנהנים לעשות צרות ליהודים.

אחד הקטינים העצורים מובל בידי שוטר מוסלמי
במהלך העליה אחד הילדים נפל על הרצפה, השוטרים המוסלמים התנפלו על הטרף שנפל ברישתם כמו דובים חסרי כלוב, ועצרוהו בעוון השתחוויה והפרת הסדר הציבורי, כל תחנוניו של הנער בן ה-7 כי השוטרים מוסיפים מכאוב על מכאוביו, וכי אפילו מכנסיו שנקרעו מעידים על כך, לא הועילו לו, השוטרים אטומי לב אטמו אוזניים וגררוהו חבול ופצוע לתחנת המשטרה הידועה לשמצה 'בית אליהו'.

חברו קטין אף הוא, ניסה לגונן עליו ולהסביר שהוא קטין ושאסור למשטרה לעצור אותו, נלקח אף הוא לתחנת המשטרה בעוון שיתוף פעולה וקשירת קשר עם מפירי סדר ציבורי.

העליה החרדית התקיימה בהשתתפות הרב יצחק ברנד רב בעיר עמנואל, הרב ברנד ביאר את המצווה הגדולה לעלות להר הבית ולגאול את מקום המקדש מידי המוסלמים המחללים אותו ומבזים את קודשי ישראל.

הרב ברנד הוסיף ואמר שעיקר הצרות הבאות על עם ישראל מצד האויב הפלסטיני, ועיקר הקושי בגאולת הר הבית מידי האויב נובע מכך שלא שומרים שמיטה כהלכה, (ויקרא כו) "כשמערימים על התורה ומבצעים 'היתר מכירה', מוכרים את הארץ לגוי בכדי לחמוק ממצוות שמירת שמיטה. כשלא שומרים מצוות התלויות בארץ הקב"ה לוקח מאיתנו את הארץ". וכדברי רש"י על הפסוק 'אז תרצה הארץ שבתותיה' - "בעוון שמיטה גולים מן הארץ".

אגודת החרדים העולים להר חילקה עוגות ושתיה קרה לעולים הרבים, כמו כן הילדים כובדו בשפע ממתקים, שוקולדים ומגדנות.

4 תגובות:

  1. השר אהרונוביץ' הפך את שוטרינו לליצנים. מסכנים, אני מרחם עליהם שהם צריכים לשרת תחתיו ולהתבזות יום יום מול המוסלמים פראי האדם על הר הבית.

    השבמחק
  2. טמבלוביץ', לא אהרונוביץ'!

    הגיע הזמן שהשם יעיף אותו בביזיון!

    השבמחק
  3. צריך לזעוק ''חמס''!
    ואולי להבין למה החמאס גם כן נלחם במשטרה ובחילול ה',כמבואר באמנתו. לפני הכפירה האירופאית,לא היה פה מריבות בין מוסלמים ליהודים.
    ולא היה עולה על הדעת,שמוסלמי לא יתן ליהודי מאמין להשתחוות לה'. זה מעירקרי האמונה,''לפניך יכרעו ויפולו''כל בני האדם.
    זה בא רק מגאות אשכנזית ומערבית,איסור השתחוייה כדי לא להמשיך שפע לשכינה המסכנה כדי שיהיה שפע לקליפות,היינו ''שלום הציבו''ר''-ציבו''ר-צדיקים,בינונים,רשעים-שלא יאונה לרשעים רע מדין שמים.

    השבמחק
  4. התגובה השלישית מבוססת על שקר לגבי יחסם של הכובשים המוסלמים כלפי היהודים בארץ. המוסלמים, מאז כבשו את ארץ ישראל, יזמו כמעט בלי הרף "מריבות" עם היהודים ודכאו אותנו כאן עד עפר, גם מבחינה דתית, במיוחד תחת השלטון העות'מאני. כבר תחת הכיבוש הממלוכי נמנע מיהודים להתפלל ממש בתוך מערת המכפלה והעות'מנים מנעו תפילה יהודית בהר הבית.

    השבמחק