יום רביעי, 2 באפריל 2014

הכנה ללידה, הכנה לבנין! צפו וקיראו את דבריה המרגשים של רעות

עידן ורעות שונם-הלוי ממפוני גוש קטיף גרים כיום באשקלון.

רעות שונם-הלוי היתה בסך הכל בת 14 כשאמה מירי אמיתי הי"ד נרצחה בפיגוע בגוש קטיף והותירה אותה בת בכורה.

כיום רעות כבר אמא לשניים וממתינה אוטוטו ללידת השלישי. אתמול היא עלתה לראשונה בחייה להר הבית עם בעלה עידן, שבוע לפני התאריך המיועד ללידה.


צולם על ידי יהודה גליק

וזה מה שהיא כתבה בקיר הפייסבוק שלה:

אני כמעט בת 28 ואף פעם לא חשבתי לעלות להר הבית. היום זכיתי לעלות עם עידן. עדיין פגועה ונעלבת מהבלנית החצופה ששכחה את מקומה והעיזה לעכב את הטבילה שלי כי אסור לי לעלות להר הבית ואסור לה לשמוע אותי מברכת ברכה לבטלה.

ומה אני מהמפד״ל? מי מתיר לך? המפד״ל? הרב עובדיה אמר שאסור! מה את אשכנזיה? בגלל זה?

עדיין מזועזעת מאיש הוקף המנוול שהעיז להעיר לי על אורך החצאית ולא הסכים שאכנס עד ...שאתכסה. עד ששוטר הביא סמרטוט ויכולתי לעטוף את העשרה סנטימטרים שראו מהרגליים שלי, רק אז נחה דעתו והתיר לי להכנס.

עדיין מושפלת שבמקום הכי קדוש, המקום הכי שלנו, אני לא מצליחה להתפלל כי איש הוקף שמלווה אותנו נועץ בי מבטים וחבורות חבורות של מוסלמים מתפללים-בשכר צועקים ׳אללה אכבר׳ כשאנחנו מתקרבים.

ועדיין זו הייתה אחת החוויות הכי עוצמתיות שחוויתי בחיי ואין לי ספק שאחזור לשם שוב ושוב. מי שהיה בהר פעם אחת לא יוכל לחזור ולהסתפק בכותל.

מאחלים לכם לידה קלה בבריאות ושיתווסף בביתכם אור גדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה