יום רביעי, 23 באפריל 2014

מראות קשים מהר הבית: 20 ילדים חרדים מול מאות מתפרעים ערבים

לצפיה || עשרות ילדים חרדים שעלו להר הבית נתקלו בהמון ערבי מופרע | נעלים וחפצים עפו מכל עבר, יריקות מגעילות חפשי וגם משיכה בפאות של אחד הילדים | השוטרים סרבו להרחיק את הערבים האלימים באמצעים לפיזור הפגנות ובנס לא היו נפגעים בנפש || ניסים בהר הבית

עשרות חרדים הגיעו לשערי הר הבית, המשטרה פיצלה אותם לשני קבוצות, קבוצה ראשונה ילדים קבוצה שניה מבוגרים. הילדים נשלחו על ידי השוטרים לעמוד מול המון ערבי מוסת ופרוע ומנגד משטרה חיגרת וצולעת שלא יודעת להגן כראוי.

המשטרה סרבה להרחיק את ההמון הערבי שהחל ליידות חפצים לעבר הקבוצה, הערבים ירקו, זרקו נעלים ומקלות ומשכו בפאות של אחד הנערים - המשטרה סרבה להרחיק את ההמון הערבי ובנס לא היו נפגעים.

קבוצה שניה שהוכנסה רק לאחר המתנה ארוכה, נתקלה אף היא במוסלמים מתלהמים, צעקות וקריאות אללה אכבר. החרדים הצטרפו למנגינה, עברו לשירים יהודיים, תפילות, ובסיומם אף אמרו קדיש בהר.

הכל מוסרט בוידאו

4 תגובות:

  1. יש וידאו מעליית המבוגרים?

    השבמחק
  2. ברוך ה' שיש לנו מדינה וצבא שמגינים גם על חרדים אנטי ציוניים.

    השבמחק
    תשובות
    1. בלי המדינה המצב היה הרבה יותר טוב! הר הבית היה שלנו מזמן. ברוך ה' ששומר עלינו מהציונים!

      מחק
    2. אתה לא יכול לדעת את זה! למדינה יש הרבה נקודות זכות, נכון יש דברים לא טובים שנעשו אך אסור לשכוח את הזכויות! אני מאחל לערבים כל טוב אבל לא אצלי! הדרך לכך היא לא תג מחיר!שהרי זה פשע וחילול ה' גמור!! ואני גם די בטוח ששלום הוא לא הדרך שהרי ביבי הלך לפרופ' אומן שהוא פרופ' לתורת המשחקים, הוא שאל אותו מה יקרה אם יהיה הסכם שלום? הוא ענה לו שתוך עשר שנים יהיה עוד שדה תעופה ערבי, תהיה מלחמה ורוב ההרוגים יהיו ערבים אך יהיו הרבה יהודים הרוגים..
      אז מה הפתרון?? שאלת השאלות! ראש ממשלת קנדה הודיע שהוא רוצה את הערבים אצלו שהרי יש לו שטח עצום בקנדה ואין ל מספיק תושבים.. מה שנשאר לעשות בינתיים זה להתפלל לקב"ה שבאמת לא יהיה הסכם שלום ושהערבים כבר ילכו מכאן! אני אסיים בשאלה- מה זה מדינת ישראל?אתה אומר שבלי המדינה יותר טוב? אז תגיד לי מה זה המדינה הזאת? האם זה כל מי שיש לו עמדה פוליטית גבוהה? או שמא זה כל אחד ואחד מאיתנו? יהי רצון שלא נשכח מי אנחנו!
      אריאל. (וכן אהד אתה מכיר אותי.. ;-)

      מחק