יום שני, 24 בפברואר 2014

וועדת הפנים תדון בהיערכות המשטרה לקליטת עולי הרגל להר הבית בפסח

וועדת הפנים תדון ביום רביעי הקרוב בהיערכות המשטרה לקליטת עולי הרגל להר הבית בחג הפסח

חברת הכנסת מירי רגב, יושבת ראש וועדת החליטה לכנס ביום רביעי השבוע את וועדת הפנים, לדיון מוקדם בהיערכות המשטרה לחג הפסח בהר הבית.
העליה הגדולה במספר היהודים העולים להר הבית בטהרה, בשנה האחרונה, הביאה פעמים מספר לקריסת מערך האבטחה המשטרתית בהר הבית מול המתפרעים המוסלמים שהתמקמו במתחם כדי למנוע את עלייתם של היהודים.
באופן תמוה, גרם הדבר לסגירת שערי הר הבית על ידי המשטרה דווקא בפני המבקרים היהודים המאוימים והשארתם פתוחים בפני המוסלמים המתפרעים המאיימים. הדבר חזר על עצמו בחול המועד פסח, חול המועד סוכות, ערב תשעה באב, ותשעה באב עצמו, בחנוכה ועוד.
בעקבות כך החליטה יו"ר וועדת הפנים האחראית על המשטרה, לכנס את הוועדה יחד עם המשטרה, לשמוע ממנה האם המשטרה מסוגלת להיערך טוב יותר, כדי שמחזות סגירת ההר לא יישנו. נציגי עולי ההר מתכוונים להעלות הצעות חליפיות לאבטחה בהר הבית, כמו חברות אבטחה ומודיעין, או משמר מיוחד להר הבית בדומה למשמר הכנסת. לדברי נציגים בכירים בארגוני המקדש, המקום הקדוש בעולם, שהוא האתר היחיד שקדוש ליהודים בקדושה של ממש, ראוי שיהיה לו משמר מיוחד, ייצוגי ובטחוני.
עניין יחודי הקשור לחג הפסח שיעלה לדיון, הם הבקשות להקריב את קרבן הפסח במועדו. זו השנה ה-46 שממשלת ישראל מונעת הקרבת קרבן פסח ואף עריכת זכר כלשהו לקרבן במקום, למרות שהר הבית חזר לידיים יהודיות. בארגוני המקדש מזכירים שמדובר בעבירה חמורה הכרוכה בכרת, על כל מי שלא מביא את קרבן הפסח. אין שום סיבה הגיונית שלא לאפשר את הקרבת הקרבן בהר הבית, בו בזמן שנציגים רשמיים של השלטון משתפים פעולה עם הקרבת הפסח של השומרונים בשכם, למשל. זוהי כפיה אנטי דתית, הנוגדת את חופש הפולחן, חוק יסוד ירושלים וחוק המקומות הקדושים, אומרים בתנועות המקדש.
פעילי מקדש מספרים, שבאופן מוזר ביותר, מתחקה המשטרה כבר בימים אלו, אחרי כבשים המיועדים לקרבן פסח, במעקבים חקירות ובילוש תמוה ביותר. גורמים במשטרה אף טוענים כי יש להם פקודה שלא לאפשר הכנסת שום כבש או גדי לתחומי העיר העתיקה, מחשש זיהויו עם קרבן הפסח. "זוהי רדיפה נוראה ביותר לציבור מקריבי הפסח" טוענים בארגוני המקדש.
עקב האיסור על הבאת קרבן הפסח להר הבית עצמו, מקיימים ארגוני המקדש מעמדי תרגול וכיסופים, הכוללים את כל שלבי שחיטת הפסח וצלייתו, בכל שנה במקומות שונים. בחסות המשטרה שמאבטחת את האירועים הללו באדיבות.

תגובה 1:

  1. ישראל היא מדינה יהודית רק בשמה אך מדינה מוסלמית על פי הדוקטרינה הפוליטית שלה

    הקוראן, סורה 13, פסוק 41:

    "האם הם - הכופרים - אינם רואים שאנחנו משתלטים על ארצם ובעקביות מפחיתים את הטריטוריה שנמצאת בשליטתם ומוסיפים אותה לטריטוריה שלנו המוסלמים, באמצעות כיבושים זוחלים מכיוון השטחים המרוחקים שלה לכיוון המרכז שלה?

    האם אינם מבחינים בכך שאנחנו חותרים בהתמדה ובעקשנות תחת חוקיהם ברוב השטחים הנתונים לשליטתם ולשלטונם ומערערים ומחלישים אותו והם - הכופרים - נכנעים בהדרגה לחוקי האיסלם".

    הקוראן, סורה 33, פסוק 27:

    "והוא הפך אתכם לאדונים של ארצם ואדמתם ושל בתיהם ושל רכושם, אדונים לארץ ואדמה בה לא דרכה כף רגלכם קודם לכן".

    ישראל היא מדינה יהודית רק בשמה אך מדינה מוסלמית על פי הדוקטרינה הפוליטית ששולטת בה המבוססת על רעיון מופרך מעיקרו הנקרא רלטיביזם מוסרי שטוען שערכים מוסריים אינם משקפים אמת מוחלטת ועל רַב-תַּרְבּוּתִיּוּת שזו תפיסה חברתית הדוגלת בשמירת הייחודיות של תרבויות השייכות לקבוצות אתניות שונות, בחברה נתונה.

    הדוקטרינה הפוליטית הזו היא הדוקטרינה בה נוקטת ישראל ביחסה לערבים בעלי האזרחות מטעמה וכלפי הערבים בשטחי יהודה שומרון ועזה אשר בדיוק כמו הבדואים גם הם נהנים ומקבלים ממנה תשלומי כופר הג'יזיה היהודי.

    מהו ג'יזיה?

    ג'יזיה הוא מס גולגולת שתושבי העולם המוסלמי שאינם מוסלמים (כמו יהודים ונוצרים) חייבים לשלם לשליט המוסלמי. נתינים לא מוסלמים החיים במדינה הנשלטת על פי חוקי האיסלם מוגדרים כ-דה'ימים (בני חסות נחותים) ובתמורה לתשלום הג'יזיה יכולים לקיים את דתם ואת חייהם אבל נשארים אזרחים נחותים מדרגה שניה.

    בישראל ניתנים תשלומי הג'יזיה - הכופר היהודי למוסלמים, בצורות מסוות כמו למשל כספי הביטוח הלאומי, המוצגים כאילו הם עזרה הומניטרית, בריאותית וכלכלית...

    תשלומי הג'יזיה בישראל - (הכופר היהודי של ישראל למוסלמים) ניתנים גם בצורה של הימנעות של כוחות הבטחון שלה מטיפול בפשיעה הערבית הגוברת בעוצמתה ובחומרתה וזאת מסיבות פוליטיות, כמו למשל הזדקקות לקולות הערבים בבחירות ולאישור תקציבים.

    על פי פסוקי הקוראן הנזכרים למעלה ועל פי הדוקטרינה הפוליטית והמדינית הנהוגה בישראל, ברור כשמש שהיא בוחרת להיכנע ללחצים ולדרישות של האסטרטגיות הג'יהאדיסטיות הבינלאומיות ולפיסקי ההלכה המוסלמים שפוסקים הדיקטטורים המוסלמים של אללה בעצרת הכללית של האומות המאוחדות ובמועצת האומות המאוחדות לזכויות אדם של החאליפות המוסלמית. מדובר בפאתוות מוסלמיות בדמות החלטות או"ם או חוקים בינלאומיים.

    ההיסטוריה האנושית מוכיחה שהחלפת אוכלוסיות היא הפתרון היחיד שמונע מלחמה וסכסוכים תמידיים בין מוסלמים ללא מוסלמים.

    לדוגמא בשנת 1923 הסתיימה המלחמה בין יוון וטורקיה כאשר הצדדים החליטו על החלפת אוכלוסיות של למעלה מ- 2 מיליון בני אדם, מוסלמים ויוונים אורתודוקסים.

    כך גם בשנת 1947 החליפו מיקום מעל 14 מיליון מוסלמים, הינדים וסיקים בהודו, פקיסטן ובנגלדש.

    הבעיה שלנו היא שלכך בדיוק התנגדו סאדאת וקרטר כאשר הם לחצו על ראש הממשלה מנחם בגין לחתום על הסכם השלום עם מצרים.

    מאז כולנו סובלים מהסכסוך האתני הקנאי שהוא תוצאה של הסירוב המצרי הזה ושל ההונאה העצמית האמריקנית הרואה בדיקטטורים של אללה מייצגי דת שלום.

    שימו לב גם במקרה מול הבדואים כיצד ישראל שוב מוצגת באופן מפלה וחריג, התואם את ההאשמות הדתיות של הקוראן המייחס תכונות שטניות ליהודים, תוך התעלמות מוחלטת ממעשים שעושות מדינות מוסלמיות כמו סעודיה, ירדן, סוריה ומצרים בחצי האי סיני כלפי הבדואים.

    בגין הוא שמאלן רדיקלי קיצוני במסווה של דמוקרט ליברלי. למרבה הצער בכתבה שלו מוסיף בעצם פרופ' קידר את התמיכה שלו למתווה פראוור - בגין השמאלני.

    האם פרופ' קידר לא אמר לנו שהערבים לא יכולים להתחייב לשלום עם אחרים מאחר ואין להם שלום בינם לבין עצמם? אם כך מול הבדואים המצב הרי עוד יותר חמור כיוון שגם לדבריו הם הרי מצפצפים על חוקי מדינת ישראל בנוסף לכל.

    השבמחק