יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

רב הכותל השב"כ והמקומות הקדושים - שמואל רבינוביץ

רב הכותל והמקומות הקדושים שמואל רבינוביץ
לבקשת המשטרה והשב"כ יצא רב הכותל במסע החתמת רבנים חרדים במכתב 'קול קורא' נגד העליה להר הבית | מי חתם ומי מסרב, ומה רב הכותל עושה למי שמסרב | בכתבה שלפניכם

עם התגברות עליות החרדים להר הבית, עינינו רואות כיצד הסטרא אחרא מנסה אף הוא לגדול. רק לפני שבוע ראינו את אנשי הקרן למורשת הכותל המערבי תולים שלט נוסף בכניסה להר הבית האוסר ליהודים טהורים שטבלו במקווה להכנס להר.

כעת נודע שמזה זמן רב, שרב הכותל שמוליק רבינוביץ מסתובב בבתי גדולי ישראל החרדים בנסיון להחתימם על כרוז 'קול קורא' נגד החרדים שעולים להר הבית. לפי דברי רב הכותל, הגראי"ל שטינמן וכן הגר"ח קנייבסקי כבר חתמו לו, כן גם ר' ישראל מויז'ניץ.

בימים אלו הוא מנסה להחתים אדמורים ורבנים נוספים, כמו הרבי ר' מנדלי מויז'ניץ וכן את הרבי מבעלזא, והרבי מאמשנוב ועוד. השלושה מסרבים בשלב זה לחתום לו והוא מפציר ולוחץ עליהם דווקא. זאת בעקבות מידע שנמסר לו מהשב"כ לפיו ישנם כמה מחסידי החצרות הללו שעולים להר הבית בקביעות. ובתקווה שחתימת הרבנים תגרום לאותם חסידים להפסיק לעלות.

לכתבי הר הבית חדשות נודע כי רבנים שסרבו לחתום לו קיבלו הטרדות חוזרות ונשנות, לפי דברי חסיד וויז'ניץ ידוע שעולה להר. רב הכותל אף הגדיל לעשות ואיים על רבו שבמידה והוא ימשיך להתעקש שלא לחתום הוא יהיה זכאי להגיע לכותל רק באמצעות אוטובוס קו 3 של אגד, מאחר והמשטרה לא תיתן לרכב שלו להכנס.

בכדי לאשר את הידיעות והדיווחים הללו שוחחנו גם עם הרב ישראל פרטיג מ'אגודת החרדים העולים להר הבית' שאישר לנו את הדברים ואף הוסיף משלו, "זה לא סוד שהמשטרה מפחדת מאד מהתגברות עליות החרדים למקום המקדש. רק לפני שנה השב"כ ניסה להשפיע ולשכנע את אחד מחברינו לסובב בבתי גדולי ישראל ולשאול את דעתם בנושא העליה להר. מפעילי השב"כ הסבירו לו בטוב טעם שאם החרדים בהמוניהם יבקשו לעלות להר הבית, זה עלול להצית אש אצל הערבים שיראו זאת כמלחמה על מסגד אל אקצה. המפעילים הבטיחו לו סכום כסף גדול תמורת כל הקלטה שהוא יביא משיחה שלו עם רב חרדי בנושא.

לא קל היה לנו לשכנע את אותו חרדי שיפרד מעל אותם מפעילים, אך נראה שהשב"כ מצא לו טרף אחר בדמות רב הכותל, יתכן שאף הוא מונע מלחצים כספיים או איומים כמיטב המסורת של אנשי המשטרה והשב"כ." סיכם הרב פרטיג.

15 תגובות:

  1. להזכירכם,
    הרב שמואל רבינוביץ הוא מינוי של יוסי ביילין.

    השבמחק
  2. הוא עם הארץ דאורייתא

    השבמחק
  3. וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרץ ויקצו מפני בני ישראל:

    השבמחק
  4. רב שמשקר מה זה כותל מערבי גם בוגד בהשם. יקרה לו מה שקרה למצגר

    השבמחק
  5. במקום שרב הכותל ימשיך את דרכו של הרב הצדיק הרב גץ שליט"א ויחזק את הקדושה בהר הבית הוא לא מבין את תפקידו ההיסטורית ומשכנע רבנים להשאיר את האתר פתוח רק למוסלמים וגורם לטומאת הקדושה שיש בהר הבית בושה וחרפה

    הכותל הוא מקום תפילת היהודים עקב אי נתינת רשות המוסלמים להתפלל בהר הבית עצמה ואינה עיקר אלא חומת הר הבית עיקר מקום היהודים צריכה להיות בתוך ההר הבית כדברי הרבה מגדולי פוסקי דורנו בהם הרב הגאון רשכבה"ג דב ליאור שליט"א ועוד הרבה תלמידי חכמים ענקיים

    השבמחק
  6. צריך דחוף לשלוח חוקר משטרה לרב הכותל על כל גלגולי הכספים בכותל המערבי כל מיליארדר שנמצא בכותל או כל איש ציבור הוא נמצא שם האם הוא עוזר לקבל את התפילות למעלה

    רב הכותל תתמקד בתפקידך לשמור על הכותל ואל תפגע בהר הבית מי שמך שר ושופט עלינו?

    השבמחק
  7. כמו שאני לא מקשיב לחותמים בעניין גאולת ישראל וענייני יום העצמאות וכד' אני גם לא יקשיב להם בענייני הר הבית.

    השבמחק
  8. בוז ל'רב' רבינוביץ, שקרן עלוב. הוא משקר לרבנים שכביכול החרדים שעולים להר הבית הם לא טובלים במקווה לפני כן, ולא נוהגים בקשוה ובטהרה, כמו כן הוא משקר להם שהם הולכים בפנים עמוק איפה שאסור.

    השבמחק
  9. what does shabak have on him is he another metzger

    השבמחק
  10. ממשיך דרכו של ירבעם בן נבט שהצר את דרכם של עולי הרגל שרצו לעלות להר הבית להקריב קרבנות בבית המקדש - כן היום יהודים חרדים עולים להר הבית בכדי לבנות את בית המקדש ולהקריב קרבנות ורב הכותר שמואל רבינוביץ מצר את צעדיהם.

    השבמחק
  11. מרגש לראות את כל התגובות הנזעמות נגד רב הכותל שמואל רבינוביץ שמנסה להצר את ההתפתחות הנפלאה בהר הבית
    בעליית אלפי היהודים החרדים והדתיים בנערינו ובזקיננו נלך בבנינו ובבנותינו כי הר הבית שלנו היא
    ומכאן הקריאה לכל אחד ואחד לקבוע לעצמו לפחות פעם בחודש לעלות להר הבית לחזק את יהוד המקום הקדוש ביותר

    השבמחק
  12. Is there a way to expose this story , how Rabinowitz threatened a Rebbe and in general what lowlife he is?

    השבמחק
  13. להפיץ שכולם ידעו מי זה "רב" רבינוביץ

    השבמחק
  14. רב מטעם שלא מגיעה לו שם רב. עוכר ישראל בוגד שקרן עם הארץ אדם צבוע. רבינוביץ שקר לרב אריאל ויותר מפעם אחת בזה אותו. אין שום קשר בין האדם המנוובל הזה ותורותנו הקדושה. אני מתפלל ש"הכותל" הזה יתפרק ואז נוכל לבנות הכותל האמיתי.

    השבמחק
  15. איפה כל הדתיים הלאומיים של הבית היהודי? במקום להעיף את הערב רב הזה ולשים רב ציוני, הם משאירים את את מינוי יוסי ביילין במקום. זו הבעיה.

    השבמחק