יום רביעי, 12 ביוני 2013

ח"כ מוזס: למה המשטרה לא אוסרת כניסת מוסלמים להר הבית כדי לאפשר תפילת יהודים במקום?

 ח"כ מוזס: למה המשטרה לא אוסרת כניסת מוסלמים
 להר הבית כדי לאפשר תפילת יהודים במקום?
יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ מנחם אליעזר מוזס, תקף במהלך הצעת אי אימון בממשלה את התנהלותה ה'שערורייתית' לדבריו של משטרת ישראל, בעת תפילת ראש חודש ברחבת הכותל המערבי.

לדבריו, "נפל דבר בישראל. לראשונה, מנעה המשטרה ממתפללים להגיע ולהתפלל את תפילת ראש חודש ברחבת הכותל המערבי, כדי לאפשר לקבוצת נשים הזויות ותימהוניות לקיים את טקסיהן הסהרוריים ברחבת הכותל. אלפי מתפללים המגיעים מדי יום ביומו להתפלל בכותל המערבי, לא הורשו להיכנס ולהתפלל משך שעה ארוכה, רק כדי לאפשר לאותן קבוצת נשים להגיע ולעורר פרובוקציות המעוררות שאט נפש".

"המתפללים שכן נכנסו" אמר מוזס, "הוקפו בגדרות ובאבטחה כבדה של שוטרים, בצורה מבזה ומשפילה, שעוררה סלידה. למרבה הביזיון, המתפללים המגיעים באופן קבוע להתפלל בכותל, הושמו מאחורי סורג כדי לאפשר לנשים שאינן מתפללות כלל, לקיים טקס סהרורי במקום. הכותל הוא מקום תפילה לכל העמים".

מוזס התייחס בדבריו לחוסר העקביות של המשטרה, ואי נקיטת קו הגנה ברור למען שמירת הסדר הציבורי. הוא תמה מדוע המשטרה לא תמנע מהמתפללים המוסלמים לעלות להר הבית או תגדור אותם בגדרות תחת אבטחה כבדה, ובלבד לאפשר לח"כ פייגלין לעלות להר הבית? מדוע כלפי קבוצת הנשים הפרובוקטיביות האלו, המשטרה לא נוהגת על פי אותן אמות מידה?

דבריו של ח"כ מוזס הובאו בהבלטה בעתונים המבשר (ר' להלן) והמודיע, תוך ציון דבריו לענין ההפליה בהתנהגות המשטרה ליהודים בהר הבית.

בתגובה לדברי ח"כ מוזס נמסר ממטה ארגוני המקדש, שארגוני המקדש מברכים את הח"כ הנכבד על שהעלה קבל עם ועולם את האבסורד ואת חוסר הצדק שבאפליה הגזענית שנוהגות רשויות החוק בטיפול ביהודים לעומת הטיפול בערבים ואת חוסר הסימטריה בין הטיפול ברחבת הכותל לבין הטיפול בהר הבית.

ארגוני המקדש קוראים לכ"ח מוזס לעלות ולראות במו עיניו את חילול הקודש הנורא במקום המקדש שעולה אלפי מונים על הקרקס של נשות הכותל.

 

 מתוך עיתון המבשר: 
 ח"כ מוזס שאל את ח"כ פייגלין למה המשטרה לא אוסרת כניסת מוסלמים להר הבית כדי לו להתפלל בהר הבית במקום?

תגובה 1: