יום שני, 4 במרץ 2013

פרוש: חרד מהערבים

פרוש לנתניהו: הרחק את פייגלין מהליכוד
ח"כ מאיר פרוש תוקף את ח"כ פייגלין, "הנסיון של משה פייגלין איש מפלגת השלטון, לעלות להר הבית הינו מעשה חסר אחריות ומסוכן".
מאת: חיים לב / ערוץ 7
תמונה של מאיר פרוש
ח"כ מאיר פורוש (אתר הכנסת)
" אני קורא לראש הממשלה נתניהו, להרחיק את ח"כ משה פייגל מהליכוד. הנסיון של משה פייגלין איש מפלגת השלטון, לעלות להר הבית הינו מעשה חסר אחריות ומסוכן, הפוגע במרקם היחסים העדין עם הציבור המוסלמי, דבר שעלול להצית אש של אינתיפאדה".
את הדברים אמר היום (ב') ח"כ מאיר פרוש בתגובה לנסיון עלייתו של ח"כ משה פייגלין להר הבית. עוד הוסיף ח"כ פרוש, כי "אני מצפה מהגב׳ לבני ומיאיר לפיד לגלות אחראיות כחברים עתידיים בקואליציה ולהצטרף לקריאה זו."
כזכור, הבוקר הגיע חבר הכנסת משה פייגלין מהליכוד להר הבית וביקש להיכנס לכיפת הסלע. המשטרה מנעה ממנו להיכנס בטענה שהמקום הוא בריבונות של הוואקף.
ממשטרת ירושלים נמסר כי חבר הכנסת פייגלין ביקש להכנס לאחד המסגדים הסגורים למבקרים יהודים. הובהר לו שלא יוכל להכנס, אך הוא התעקש מתוקף תפקידו. במקום התפתחה התקהלות של מתפללים מוסלמים.
כוח משטרה שהוזעק למקום פיזר את המתקהלים והוציא מהמקום את משה פייגלין. פייגלין עצמו פנה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה כי יבהיר כי האם אכן ישראל ויתרה על ריבונותה על ההר, אם כן מתי ובאיזו סמכות.
 

תגובה 1:

  1. פרוש בבקשה, הר הבית הוא לא אמצאי לסגירת חשבונות פוליטיים.

    השבמחק