יום רביעי, 5 בדצמבר 2012

התרמית הערבית נחשפת ומה הערבים מפחדים שהיהודים יגלו ?

מאת: יוסי משה / ישראלי פטריוטי
התרמית הערבית נחשפת. התעמולה הערבית השקרית טוענת שירושלים (אל קודס) קדושה עבורם. למעשה, ירושלים (אל קודס) לא מופיעה בקוראן אפילו פעם אחת. על הר הבית הם מעשנים, משחקים כדורגל ועושים פיקניקים. כאשר הם כורעים בתפילה לכיוון מכה, הם מפנים את ישבניהם לכיוון הר הבית ומסגד הסלע. "פלסטין". פלסטין לא מופיעה בקוראן כלל. אפילו לפי הקוראן ארץ ישראל שייכת לעם ישראל: 5:21: משה: "בני עמי, היכנסו אל הארץ הקדושה אשר כתב לכם אלוקים" המשך בסרטון הבא...



"פלסטין". פלסטין לא מופיעה בקוראן כלל.
אפילו לפי הקוראן ארץ ישראל שייכת לעם ישראל:

5:21: משה: "בני עמי, היכנסו אל הארץ הקדושה אשר כתב לכם אלוקים"
10:93: "אחר כך הושבנו את בני ישראל לבטח בארצם והענקנו להם מכל טוב"
17:104: "אחרי פרעה אמרנו לבני ישראל, שבו בארץ וכאשר תתקיים ההבטחה לאחרית הימים, נקבץ פזוריכם".

הפלסטינים וערביי ישראל הטוענים שהם "ילידים" הם בעצם צאצאים למהגרי עבודה שהגיעו לארץ בסוף המאה ה-19. הם באו כדי לעבוד עבור התשתיות של המנדט הבריטי וכדי לעבוד אצל היהודים שפיתחו את הארץ, ייבשו ביצות, קידמו את החקלאות והפריחו את השממה.

סמואל לונגהורן, הידוע יותר בשמו מארק טוויין (שכתב את הספרים ''האקלברי פין'' ''תום סוייר'') חיבר ספר בשם "מסע תענוגות בארץ הקודש . בספר זה הוא מתאר את מסעו בארץ ישראל בשנת 1867 : "ארץ ישראל עטויה שק ואפר. שוממה ומכוערת. מרחבים קודרים ודוממים , לא ראינו נפש חיה לאורך כל המסע"

זאהיר מוחסיין, מנהיג בארגון לשחרור פלסטין (אש"פ), אמר בראיון לעיתון הגרמני "טראו" במרץ 1977: "העם הפלסטיני אינו קיים; יצירתה של מדינה פלסטינית אינו אלא אמצעי להמשך מאבקנו נגד מדינת ישראל".

ווליד שואבט, שהיה מחבל של הפת"ח, אישר את השקר שעבורו הוא נלחם: "מדוע ב-4 ביוני 1967 הייתי ירדני ובין לילה הפכתי לפלסטיני ? ...  אנחנו החשבנו את עצמנו ירדנים עד שהיהודים חזרו לירושלים. פתאום נעשינו פלסטינים. הם הסירו את הכוכב מהדגל הירדני ופתאום היה לנו דגל פלסטיני."

תגובה 1:

  1. חבל שלא זיהו את ראש הקהילה המוסלמית באיטליה שמופיע בסרטון, השייח' פלאצי.

    השבמחק